I like to move it, move it!
_1207 Julibarn
  1. Medlem sedan
    Oct 2010
    #1

    I like to move it, move it!

    Efter alla rullningar och sit-ups så har Hedda sedan en vecka tillbaks börjats hasa sig fram. Hon tar gärna sikte på brorsornas mjuka bollar som hon sedan som en säl försöker nå. Och när hon vänder sig om för att byta riktning så ligger hon i en klassisk "skolfoto-pose" med ena armen under sig som stöd och benen utsträckt. Coola tjejen kollar läget.
  2. 1
    I like to move it, move it! Efter alla rullningar och sit-ups så har Hedda sedan en vecka tillbaks börjats hasa sig fram. Hon tar gärna sikte på brorsornas mjuka bollar som hon sedan som en säl försöker nå. Och när hon vänder sig om för att byta riktning så ligger hon i en klassisk "skolfoto-pose" med ena armen under sig som stöd och benen utsträckt. Coola tjejen kollar läget.
  3. Medlem sedan
    Oct 2008
    #2

    hehe

    Skön stil!

    Walter skuttar fram på rumpan eller ställer sig i "planka" på tårna och händerna och kroppen spikrak, men då blir det gallskrik för han vet inte hur han ska komma därifrån.
    Och så har han börjat dra sig upp mot möbler och står på knä där och gungar.
    Det händer saker!
  4. 2
    hehe Skön stil!

    Walter skuttar fram på rumpan eller ställer sig i "planka" på tårna och händerna och kroppen spikrak, men då blir det gallskrik för han vet inte hur han ska komma därifrån.
    Och så har han börjat dra sig upp mot möbler och står på knä där och gungar.
    Det händer saker!
  5. Medlem sedan
    Oct 2010
    #3
    Ja det händer verkligen saker. Hade jag varit lika ihärdig med att röra mig kanske mina överskottskilon försvunnit. Snart kan jag inte skylla på att jag nyligen varit gravid. Att ställa sig i planka är väldigt effektivt för mage och bäcken. Walter kanske försöker säga något där.
  6. 3
    Ja det händer verkligen saker. Hade jag varit lika ihärdig med att röra mig kanske mina överskottskilon försvunnit. Snart kan jag inte skylla på att jag nyligen varit gravid. Att ställa sig i planka är väldigt effektivt för mage och bäcken. Walter kanske försöker säga något där.
  7. Medlem sedan
    Apr 2012
    #4
    Ojdå! Tidig kille:-) Kevin har mer sälstilen som Hedda. Rullar runt mycket och hasar sej fram på mage. Ibland kryper han nästan lite, ställer sig på knäna och händerna och ibland tårna och gungar fram och tillbaka. Ibland lyckas han krypa en liten bit. Har inte lyckats ställa sej på knä men drar sig upp i sittande läge i spjälsängen.
  8. 4
    Ojdå! Tidig kille:-) Kevin har mer sälstilen som Hedda. Rullar runt mycket och hasar sej fram på mage. Ibland kryper han nästan lite, ställer sig på knäna och händerna och ibland tårna och gungar fram och tillbaka. Ibland lyckas han krypa en liten bit. Har inte lyckats ställa sej på knä men drar sig upp i sittande läge i spjälsängen.
Kära besökare.

Det verkar som att du använder en annonsblockerare (Ad blocker). Allt för föräldrar är ett annonsfinansierat community
och har därför valt att inte stödja användningen av annonsblockerare.

Avaktivera annonsblockeraren för att att få korrekt användareupplevelse.

Vänligen Allt för föräldrar