AFF i mobilen
_1303 Marsbarn
  1. Medlem sedan
    Aug 2012
    #1

    AFF i mobilen

    Blev jätteglad när jag hittade appen men den verkar inte fungera felfritt. Synd med tanke på att jag inte kommer kunna tillbringa lika mycket tid vid datorn framöver.

    Jag får upp ett meddelande om att appen stoppats varje gång jag försöker läsa en tråd. Spelar ingen roll om jag själv startat tråden eller inte, appen stoppas och jag kommer tillbaka till startsidan. Någon mer som har liknande problem, eller ännu hellre en lösning?
  2. 1
    AFF i mobilen Blev jätteglad när jag hittade appen men den verkar inte fungera felfritt. Synd med tanke på att jag inte kommer kunna tillbringa lika mycket tid vid datorn framöver.

    Jag får upp ett meddelande om att appen stoppats varje gång jag försöker läsa en tråd. Spelar ingen roll om jag själv startat tråden eller inte, appen stoppas och jag kommer tillbaka till startsidan. Någon mer som har liknande problem, eller ännu hellre en lösning?
  3. Medlem sedan
    Mar 2010
    #2
    Jag får inte appen att fungera på min iphone eller min gamla android. Jag går in på internet på telefonen. Går ganska smidigt iaf.
  4. 2
    Jag får inte appen att fungera på min iphone eller min gamla android. Jag går in på internet på telefonen. Går ganska smidigt iaf.
  5. Medlem sedan
    Feb 2012
    #3
    För mig funkar den felfritt. Och har alltid gjort! Har en iphone 5. Vad knepigt att den inte verkar fungera för så många..
  6. 3
    För mig funkar den felfritt. Och har alltid gjort! Har en iphone 5. Vad knepigt att den inte verkar fungera för så många..
  7. Medlem sedan
    Mar 2010
    #4
    Har också en 5a funkar inte ändå.
  8. 4
    Har också en 5a funkar inte ändå.
  9. Medlem sedan
    Aug 2003
    #5
    Jag kan inte ens logga in med mina användaruppgifter via appen så det funkar inte alls för mig heller.
  10. 5
    Jag kan inte ens logga in med mina användaruppgifter via appen så det funkar inte alls för mig heller.
  11. Medlem sedan
    Aug 2012
    #6
    På min iphone 3gs kunde jag läsa men inte skriva inlägg eller svar. På min nya Huawei Ascend D1 quad XL kan jag inte ens läsa trådarna i forumet. Jag testade att logga ut och in igen, men det hjälpte inte. Jag får upp samma meddelande "Forum har tyvärr stoppats".. Bara lite irriterande med tanke på att jag inte riktigt klarar av att sitta vid datorn så mycket som jag skulle vilja...
  12. 6
    På min iphone 3gs kunde jag läsa men inte skriva inlägg eller svar. På min nya Huawei Ascend D1 quad XL kan jag inte ens läsa trådarna i forumet. Jag testade att logga ut och in igen, men det hjälpte inte. Jag får upp samma meddelande "Forum har tyvärr stoppats".. Bara lite irriterande med tanke på att jag inte riktigt klarar av att sitta vid datorn så mycket som jag skulle vilja...
Kära besökare.

Det verkar som att du använder en annonsblockerare (Ad blocker). Allt för föräldrar är ett annonsfinansierat community
och har därför valt att inte stödja användningen av annonsblockerare.

Avaktivera annonsblockeraren för att att få korrekt användareupplevelse.

Vänligen Allt för föräldrar