en nykomling i gänget!
_1307 Julibarn
  1. Medlem sedan
    Feb 2013
    #1

    en nykomling i gänget!

    Hej alla!
    Jag är ny här och ville bara säga hej! Jag och min fästman väntar vårt första barn i början på juli och det är såklart en helt ny värld som öppnar sig och tusen frågor! Kommer bli kul att hänga här inne med er andra och följa er
    Skapa din egen verklighet.
  2. 1
    en nykomling i gänget! Hej alla!
    Jag är ny här och ville bara säga hej! Jag och min fästman väntar vårt första barn i början på juli och det är såklart en helt ny värld som öppnar sig och tusen frågor! Kommer bli kul att hänga här inne med er andra och följa er
  3. Medlem sedan
    Jan 2012
    #2
    Välkommen och grattis jag och min fästman väntar också första i början av juli
  4. 2
    Välkommen och grattis jag och min fästman väntar också första i början av juli
  5. Medlem sedan
    Feb 2013
    #3
    Tack så mycket vad kul! Vilket datum väntas er bebis? Vi är beräknade den 1:a men man får väl se om den vill komma ut då :P
    Skapa din egen verklighet.
  6. 3
    Tack så mycket vad kul! Vilket datum väntas er bebis? Vi är beräknade den 1:a men man får väl se om den vill komma ut då :P
  7. Medlem sedan
    Jan 2012
    #4
    Åh verkligen precis i början av juli! Haha
    Vi är beräknade till den 6e hur mår du? hur gammal är du? Vart bor ni? Hur bor ni? Har ni fixat mycket?
    Haha blev mycket nu men ja
  8. 4
    Åh verkligen precis i början av juli! Haha
    Vi är beräknade till den 6e hur mår du? hur gammal är du? Vart bor ni? Hur bor ni? Har ni fixat mycket?
    Haha blev mycket nu men ja
  9. Medlem sedan
    Feb 2013
    #5
    haha ja

    Jag mår bra just nu. Får lite ont under magen när jag går långa sträckor och måste vila en liten stund så går det över. Lite illamående på kvällarna men annars är jag pigg och alert

    Är 26 år, bor i Västerås i en trea i ett radhus som vi hyr i andra hand. Funderar på att leta efter en fyra i alla fall då jag har ett rum som kontor här hemma, är egenföretagare. Vi har inte fixat nånting än. Kollat lite på barnvagn men inte beställt någon. Känns som om man har all tid i världen konstigt nog haha Vi har dock fått lite kläder från vänner och familj

    Ni då? Vart bor ni och har ni fixat något ännu?
    Skapa din egen verklighet.
  10. 5
    haha ja

    Jag mår bra just nu. Får lite ont under magen när jag går långa sträckor och måste vila en liten stund så går det över. Lite illamående på kvällarna men annars är jag pigg och alert

    Är 26 år, bor i Västerås i en trea i ett radhus som vi hyr i andra hand. Funderar på att leta efter en fyra i alla fall då jag har ett rum som kontor här hemma, är egenföretagare. Vi har inte fixat nånting än. Kollat lite på barnvagn men inte beställt någon. Känns som om man har all tid i världen konstigt nog haha Vi har dock fått lite kläder från vänner och familj

    Ni då? Vart bor ni och har ni fixat något ännu?
  11. Medlem sedan
    Sep 2003
    #6
    Grattis och välkommen hit!
  12. 6
    Grattis och välkommen hit!
  13. Medlem sedan
    Feb 2013
    #7
    Tack så mycket
    Skapa din egen verklighet.
  14. 7
    Tack så mycket
  15. Medlem sedan
    Jan 2012
    #8
    Vad skönt jo det låter ju som om du har koll på läget så varför stressa

    Jag är 22, hinner bli 23 fyllda och bor i Karlskrona. Illamåendet gick över redan i v11-12 så har inte besvärats av det på länge har däremot foglossning och den bytte väl av illamåendet där vid v11-12 haha. Har inte så allvarligt, men det påverkar ändå det vardagliga livet. Tränar annars högintensivt men kan bara göra detta en gång i veckan nu, vilket passar bra då jag är sjukt trött. Har struma och inte rätt dos så det gör ju en del med piggheten, haha annars mår jag bra.

    Vi bor i en tvåa men letar trea. Letar dock inte intensivt utan tänker lite att det får funka ändå det är ju en ganska stor tvåa så gör inte jättemycket.
    Vi har fixat en hel del, men mest för att vi har fått så himla bra erbjudanden på att köpa begagnat vagnen kostade tex bara 200, haha!
  16. 8
    Vad skönt jo det låter ju som om du har koll på läget så varför stressa

    Jag är 22, hinner bli 23 fyllda och bor i Karlskrona. Illamåendet gick över redan i v11-12 så har inte besvärats av det på länge har däremot foglossning och den bytte väl av illamåendet där vid v11-12 haha. Har inte så allvarligt, men det påverkar ändå det vardagliga livet. Tränar annars högintensivt men kan bara göra detta en gång i veckan nu, vilket passar bra då jag är sjukt trött. Har struma och inte rätt dos så det gör ju en del med piggheten, haha annars mår jag bra.

    Vi bor i en tvåa men letar trea. Letar dock inte intensivt utan tänker lite att det får funka ändå det är ju en ganska stor tvåa så gör inte jättemycket.
    Vi har fixat en hel del, men mest för att vi har fått så himla bra erbjudanden på att köpa begagnat vagnen kostade tex bara 200, haha!
  17. Medlem sedan
    Feb 2013
    #9
    Ja det är väl inte panik ännu att fixa. Det hinns med

    skönt att du mår bättre nu och vilket kap ni gjorde med barnvagnen
  18. 9
    Ja det är väl inte panik ännu att fixa. Det hinns med

    skönt att du mår bättre nu och vilket kap ni gjorde med barnvagnen
  19. Medlem sedan
    Jan 2012
    #10
    Ohja känns riktigt skönt
    Fick ni reda på kön när ni var på rul? Eller vill ni veta förresten?
  20. 10
    Ohja känns riktigt skönt
    Fick ni reda på kön när ni var på rul? Eller vill ni veta förresten?
  21. Medlem sedan
    Feb 2013
    #11
    Nej vi valde att inte ta reda på könet, det får bli en överraskning
    Skapa din egen verklighet.
  22. 11
    Nej vi valde att inte ta reda på könet, det får bli en överraskning
  23. Medlem sedan
    Jan 2012
    #12
    Okej åh spännande!
  24. 12
    Okej åh spännande!
  25. Medlem sedan
    Apr 2013
    #13
    Hej på er!

    Jag är också ny. Väntar mitt första barn 17:nde juli medan det är fjärde för min sambo. Någon mer med samma datum?
  26. 13
    Hej på er!

    Jag är också ny. Väntar mitt första barn 17:nde juli medan det är fjärde för min sambo. Någon mer med samma datum?
Kära besökare.

Det verkar som att du använder en annonsblockerare (Ad blocker). Allt för föräldrar är ett annonsfinansierat community
och har därför valt att inte stödja användningen av annonsblockerare.

Avaktivera annonsblockeraren för att att få korrekt användareupplevelse.

Vänligen Allt för föräldrar