Gravid!
_1310 Oktoberbarn
  1. Medlem sedan
    Jan 2012
    #1

    Gravid!

    Jag tillhörde ankomstgruppen för oktober 2012 och nu även denna. Är gravid igen! Nervös men känns spännande, en riktig utmaning har jag framför mig!
    Bf 24 oktober
  2. 1
    Gravid! Jag tillhörde ankomstgruppen för oktober 2012 och nu även denna. Är gravid igen! Nervös men känns spännande, en riktig utmaning har jag framför mig!
    Bf 24 oktober
  3. M m nr 4
    #2
    Grattis! Då har du en liten bebis hemma nu då? Hoppas att du får sova någorlunda på nätterna eller att du annars kan ta igen dig på dagarna?
    En utmaning blir det säkert. Men en väldigt rolig sådan och tänk så mycket glädje för barnen att ha så tätt mellan varandra.
  4. 2
    Grattis! Då har du en liten bebis hemma nu då? Hoppas att du får sova någorlunda på nätterna eller att du annars kan ta igen dig på dagarna?
    En utmaning blir det säkert. Men en väldigt rolig sådan och tänk så mycket glädje för barnen att ha så tätt mellan varandra.
  5. Anonym
    #3
    Grattis! Vi verkar vara många som har små barn och ska/eventuellt ska ha en liten till tätt! Själv vet jag först på fredag om jag är gravid eller inte (om inte mensen dyker upp innan) men hoppas lite på det även om det inte var planerat. Vårt barn är 8 månader Lycka till med fortsättningen!
  6. 3
    Grattis! Vi verkar vara många som har små barn och ska/eventuellt ska ha en liten till tätt! Själv vet jag först på fredag om jag är gravid eller inte (om inte mensen dyker upp innan) men hoppas lite på det även om det inte var planerat. Vårt barn är 8 månader Lycka till med fortsättningen!
Kära besökare.

Det verkar som att du använder en annonsblockerare (Ad blocker). Allt för föräldrar är ett annonsfinansierat community
och har därför valt att inte stödja användningen av annonsblockerare.

Avaktivera annonsblockeraren för att att få korrekt användareupplevelse.

Vänligen Allt för föräldrar