Inlagd igen!
_1303 Marsbarn
  1. Medlem sedan
    Aug 2003
    #1

    Inlagd igen!

    Jaha, då har man varit inlagd för blödning för fjärde gången!
    I söndags kväll satt jag och var nervös inför vändningsförsöket som vi skulle in på dagen efter. Istället fick jag åka in akut till förlossningen. Blödningen avtog under natten och de misstänker att en bit av moderkakan lossnat.
    Det positiva var att bebisen hade vänt sig själv i magen, vilket jag hade misstänkt.
  2. 1
    Inlagd igen! Jaha, då har man varit inlagd för blödning för fjärde gången!
    I söndags kväll satt jag och var nervös inför vändningsförsöket som vi skulle in på dagen efter. Istället fick jag åka in akut till förlossningen. Blödningen avtog under natten och de misstänker att en bit av moderkakan lossnat.
    Det positiva var att bebisen hade vänt sig själv i magen, vilket jag hade misstänkt.
  3. Medlem sedan
    Mar 2000
    #2
    Är det nåt som de kommer att hålla koll på? Ifall det är moderkakan?
    Skönt att du slapp vändningsförsök ialla fall.
  4. 2
    Är det nåt som de kommer att hålla koll på? Ifall det är moderkakan?
    Skönt att du slapp vändningsförsök ialla fall.
  5. Medlem sedan
    Aug 2003
    #3
    Nej det är inget man följer upp. Däremot ska jag ju alltid komma in om jag blöder, men det gäller ju alla.
    Nu ikväll känns det som att bebisen har vänt sig igen. Jag blir inte klok på detta.
  6. 3
    Nej det är inget man följer upp. Däremot ska jag ju alltid komma in om jag blöder, men det gäller ju alla.
    Nu ikväll känns det som att bebisen har vänt sig igen. Jag blir inte klok på detta.
Kära besökare.

Det verkar som att du använder en annonsblockerare (Ad blocker). Allt för föräldrar är ett annonsfinansierat community
och har därför valt att inte stödja användningen av annonsblockerare.

Avaktivera annonsblockeraren för att att få korrekt användareupplevelse.

Vänligen Allt för föräldrar