Tätt till tvåan!
_1310 Oktoberbarn
  1. Medlem sedan
    Aug 2011
    #1

    Tätt till tvåan!

    Hej,
    Jag plussade i söndags, första reaktion va ett leende vilket känns bra då d kommer väldigt tätt efter första barnet som är elva månader.
    Jag är i v5 el 6 o d känns fortfarande overkligt o många tankar irrar i huvet.
    Nån mer i Gbg-området?
    Grattis till alla!
  2. 1
    Tätt till tvåan! Hej,
    Jag plussade i söndags, första reaktion va ett leende vilket känns bra då d kommer väldigt tätt efter första barnet som är elva månader.
    Jag är i v5 el 6 o d känns fortfarande overkligt o många tankar irrar i huvet.
    Nån mer i Gbg-området?
    Grattis till alla!
  3. Anonym
    #2
    Hej! Grattis till +! Vi är eventuellt i liknande situation! Jag ska testa på fredag om inte mensen kommit men om den hade fortsatt på samma cykel som mellan dec. och jan. så hade den varit här för en vecka sedan men ammar så den kan ju vara oregelbunden (testade i fredags med negativt resultat). Barnet vi har är 8 månader så blir ca. 16 månader mellan barnen om det skulle vara så att jag är gravid och allt går bra. ¨Jag bor också i Gbg Lycka till!
  4. 2
    Hej! Grattis till +! Vi är eventuellt i liknande situation! Jag ska testa på fredag om inte mensen kommit men om den hade fortsatt på samma cykel som mellan dec. och jan. så hade den varit här för en vecka sedan men ammar så den kan ju vara oregelbunden (testade i fredags med negativt resultat). Barnet vi har är 8 månader så blir ca. 16 månader mellan barnen om det skulle vara så att jag är gravid och allt går bra. ¨Jag bor också i Gbg Lycka till!
  5. Medlem sedan
    Feb 2013
    #3
    Hej hej,
    grattis till plusset! Vi fick också en glad överraskning i helgen Jag vet dock inte när BF är ännu. Vår dotter fyllde ett år för ett par veckor sedan och jag slutade nyss att amma henne, så min mens har inte kommit igång. Tog ett test med veckoindikator som visade att befruktning skett för 3+ veckor sen, så det borde bli graviditetsvecka 5 eller 6. Vi ska till bm den 19e mars och testa att göra ett UL, annars blir det VUL om allt fortfarande är bra. Känns som en lång väntan, men man håller ju sig sysselsatt med en ett-åring! Vi bor också i Göteborg. Lycka till till er andra med täta tvåor på gång!
  6. 3
    Hej hej,
    grattis till plusset! Vi fick också en glad överraskning i helgen Jag vet dock inte när BF är ännu. Vår dotter fyllde ett år för ett par veckor sedan och jag slutade nyss att amma henne, så min mens har inte kommit igång. Tog ett test med veckoindikator som visade att befruktning skett för 3+ veckor sen, så det borde bli graviditetsvecka 5 eller 6. Vi ska till bm den 19e mars och testa att göra ett UL, annars blir det VUL om allt fortfarande är bra. Känns som en lång väntan, men man håller ju sig sysselsatt med en ett-åring! Vi bor också i Göteborg. Lycka till till er andra med täta tvåor på gång!
  7. Medlem sedan
    Aug 2011
    #4
    Hej på er och grattis!
    Spännande "Anonym" med ditt test imorgon, återkom med hur det gick.
    "Mrs L" vilken MVC ska du gå på?
    Jag funderar på o ringa o boka tid idag. Det har inte riktigt sjunkit in än och som du skriver så har man fullt upp med sin ettåring
    Hoppas allt går kanon!
    Förresten, i vilken del av Gbg bor ni?
  8. 4
    Hej på er och grattis!
    Spännande "Anonym" med ditt test imorgon, återkom med hur det gick.
    "Mrs L" vilken MVC ska du gå på?
    Jag funderar på o ringa o boka tid idag. Det har inte riktigt sjunkit in än och som du skriver så har man fullt upp med sin ettåring
    Hoppas allt går kanon!
    Förresten, i vilken del av Gbg bor ni?
  9. Medlem sedan
    Feb 2013
    #5
    Hallå,
    vi bor nära Vasaplatsen och jag ska gå hos Ulrica på MVC Gibraltargatan. Jag hade henne mina sista veckor förra graviditeten och hon var helt fantastisk så det var ingen tvekan vart jag skulle vända mig nu Kan varmt rekomenderas!
    "Anonym", lycka till imorgon!
  10. 5
    Hallå,
    vi bor nära Vasaplatsen och jag ska gå hos Ulrica på MVC Gibraltargatan. Jag hade henne mina sista veckor förra graviditeten och hon var helt fantastisk så det var ingen tvekan vart jag skulle vända mig nu Kan varmt rekomenderas!
    "Anonym", lycka till imorgon!
  11. Anonym
    #6
    Ska återkomma med besked imorgon Vi bor på Hisingen
  12. 6
    Ska återkomma med besked imorgon Vi bor på Hisingen
  13. Anonym
    #7
    Tack för lyckoönskningarna! Återkommer imorgon
  14. 7
    Tack för lyckoönskningarna! Återkommer imorgon
Kära besökare.

Det verkar som att du använder en annonsblockerare (Ad blocker). Allt för föräldrar är ett annonsfinansierat community
och har därför valt att inte stödja användningen av annonsblockerare.

Avaktivera annonsblockeraren för att att få korrekt användareupplevelse.

Vänligen Allt för föräldrar