Mår dåligt!!
Missfall
  1. Medlem sedan
    Sep 2012
    #1

    Mår dåligt!!

    Hej! Jag är gravid i vecka 11 och mår jätte dåligt just nu, jag är helt tung i huvudet och magen kniper hela tiden, jag har varit på toaletten flera gånger idag och nyss började illamåendet och nu ligger jag helt utslagen med huvudvärk magont och illamående... Har också väldigt ont på höger sida utav magen, gör ont när jag rör mig eller ligger på det men känns inte så mycket när man trycker... är detta normalt eller ska jag söka hjälp???

    Har haft ett missfall för cirka 4 mån sen , var i vecka 12 då.. Så orolig att det ska va nått sånt på gång igen...
  2. 1
    Mår dåligt!! Hej! Jag är gravid i vecka 11 och mår jätte dåligt just nu, jag är helt tung i huvudet och magen kniper hela tiden, jag har varit på toaletten flera gånger idag och nyss började illamåendet och nu ligger jag helt utslagen med huvudvärk magont och illamående... Har också väldigt ont på höger sida utav magen, gör ont när jag rör mig eller ligger på det men känns inte så mycket när man trycker... är detta normalt eller ska jag söka hjälp???

    Har haft ett missfall för cirka 4 mån sen , var i vecka 12 då.. Så orolig att det ska va nått sånt på gång igen...
  3. Anonym
    #2
    Jag såg inte ditt inlägg förrens idag, men jag ahde sökt vård på en gång. Om det är ett missfall finns inget att göra för att stoppa det, men det finns ju hjälp mot magont och illamående. Är det missfall kan man ta betydligt starkare piller än om det inte är missfall.
  4. 2
    Jag såg inte ditt inlägg förrens idag, men jag ahde sökt vård på en gång. Om det är ett missfall finns inget att göra för att stoppa det, men det finns ju hjälp mot magont och illamående. Är det missfall kan man ta betydligt starkare piller än om det inte är missfall.
Kära besökare.

Det verkar som att du använder en annonsblockerare (Ad blocker). Allt för föräldrar är ett annonsfinansierat community
och har därför valt att inte stödja användningen av annonsblockerare.

Avaktivera annonsblockeraren för att att få korrekt användareupplevelse.

Vänligen Allt för föräldrar