Hej svejs!
_1303 Marsbarn
  1. Medlem sedan
    Oct 2009
    #1

    Hej svejs!

    Har knappt varit innehär i gruppen sedan början av graviditeten. Har haft svårt att få tiden att räcka som det varit tidigare. Har dock gått hem från jobbet sedan ett par veckor och börjar nu komma i ordning inför lillasyskonets ankomst. Tycker att det ska bli intressant att se när det börjar ploppa ut bebisar här i gruppen. Vad jag kan läsa har det inte kommit någon ännu?

    Är själv inte beräknad förrän 15 mars, men 1:an kom i v 38+1 och jag är idag i v. 37+6 idag. Känns som att det börjar bli svårt att planera något framåt nu. Å andra sidan så är jag så trött att jag inte orkkar gör så mycket heller.

    Hur går det för er andra? Är ni redo för ankomst ännu?
  2. 1
    Hej svejs! Har knappt varit innehär i gruppen sedan början av graviditeten. Har haft svårt att få tiden att räcka som det varit tidigare. Har dock gått hem från jobbet sedan ett par veckor och börjar nu komma i ordning inför lillasyskonets ankomst. Tycker att det ska bli intressant att se när det börjar ploppa ut bebisar här i gruppen. Vad jag kan läsa har det inte kommit någon ännu?

    Är själv inte beräknad förrän 15 mars, men 1:an kom i v 38+1 och jag är idag i v. 37+6 idag. Känns som att det börjar bli svårt att planera något framåt nu. Å andra sidan så är jag så trött att jag inte orkkar gör så mycket heller.

    Hur går det för er andra? Är ni redo för ankomst ännu?
  3. Medlem sedan
    Mar 2000
    #2
    Har 4 dagar kvar till BF nu, men dagarna segar sig fram. Jag har gått över tiden varje gång så jag räknar nog emd att det blir så även denna gång.

    Allt är färdigt här hemma, bb-väskan är packad, har skrivit en lista att checka av med när vi väl ska åka(så att jag kommer ihåg att ta med mobilladdare etc, sånt som jag packar precis då). Allt för bebis och mig är inköpt, så nu försöker jag bara fördriva dagarna. Vissa dagar är jag piggade men andra som tex idag är jag mer trött och vilar mest.
  4. 2
    Har 4 dagar kvar till BF nu, men dagarna segar sig fram. Jag har gått över tiden varje gång så jag räknar nog emd att det blir så även denna gång.

    Allt är färdigt här hemma, bb-väskan är packad, har skrivit en lista att checka av med när vi väl ska åka(så att jag kommer ihåg att ta med mobilladdare etc, sånt som jag packar precis då). Allt för bebis och mig är inköpt, så nu försöker jag bara fördriva dagarna. Vissa dagar är jag piggade men andra som tex idag är jag mer trött och vilar mest.
  5. Medlem sedan
    Aug 2012
    #3
    hejhej!
    Jag är beräknad den 18/3. Jag är så trött på att vara gravid så det är inte sant längtar efter bebisen nu vet du vilket kön ditt är?
  6. 3
    hejhej!
    Jag är beräknad den 18/3. Jag är så trött på att vara gravid så det är inte sant längtar efter bebisen nu vet du vilket kön ditt är?
  7. Medlem sedan
    Oct 2009
    #4
    Ja, visst börjar man bli lite trött på det nu! Nu får de små ju gärna komma! Segt att gå över varje gång. Hur många barn har du sedan innan? Har dessutom ett marsbarn sedan innan (född 18/3), så vi ska väl försöka undvika det datumet så långt det går.

    På UL trodde de att det är en flicka, men det var mycket osäkert då navelsträngen låg i vägen. Så vi får vänta och se helt enkelt! Vet ni vad ni ska få för något?
  8. 4
    Ja, visst börjar man bli lite trött på det nu! Nu får de små ju gärna komma! Segt att gå över varje gång. Hur många barn har du sedan innan? Har dessutom ett marsbarn sedan innan (född 18/3), så vi ska väl försöka undvika det datumet så långt det går.

    På UL trodde de att det är en flicka, men det var mycket osäkert då navelsträngen låg i vägen. Så vi får vänta och se helt enkelt! Vet ni vad ni ska få för något?
Kära besökare.

Det verkar som att du använder en annonsblockerare (Ad blocker). Allt för föräldrar är ett annonsfinansierat community
och har därför valt att inte stödja användningen av annonsblockerare.

Avaktivera annonsblockeraren för att att få korrekt användareupplevelse.

Vänligen Allt för föräldrar