hejsan!
_1310 Oktoberbarn
  1. Anonym
    #1

    hejsan!

    Detta skulle ju inte bli igen. Jag har ätit minipiller och tyckte att mensen dröjde väldigt. Men jag har fått höra att mensen kan försvinna men litade inte helt på det så nu när jag gått 2 veckor över tiden testa jag förstås postivt. enligt mättning får jag bf 23 oktober. Jag har 2 barn sen tidigare och 6 sena missfall. Det sista fick jag konstaterat i september 12. Jag vet ej hur jag vill med detta foster. Någon mer i denna grupp som fått fler missed abortion. mellan v 15 -18.
  2. 1
    hejsan! Detta skulle ju inte bli igen. Jag har ätit minipiller och tyckte att mensen dröjde väldigt. Men jag har fått höra att mensen kan försvinna men litade inte helt på det så nu när jag gått 2 veckor över tiden testa jag förstås postivt. enligt mättning får jag bf 23 oktober. Jag har 2 barn sen tidigare och 6 sena missfall. Det sista fick jag konstaterat i september 12. Jag vet ej hur jag vill med detta foster. Någon mer i denna grupp som fått fler missed abortion. mellan v 15 -18.
  3. Anonym
    #2
    Oops! Tänk hur de kan gå ibland. Hur gamla är dina barn? Själv sitter jag lite i samma sits som dig vet heller vare sig in eller ut just nu, men ska ringa till MVC imorgon. Har två barn 9 och 11 år.
  4. 2
    Oops! Tänk hur de kan gå ibland. Hur gamla är dina barn? Själv sitter jag lite i samma sits som dig vet heller vare sig in eller ut just nu, men ska ringa till MVC imorgon. Har två barn 9 och 11 år.
  5. Nyplussad
    #3
    Ett MA i baggaget i v16. Var skitjobbigt, bland det värsta jag varit med om i livet tror jag. Hade aldrig trott att jag skulle ta det så hårt.

    Blev gravid 3-4 mån efteråt och det var också jobbigt. Jag som annars inte är särskilt orolig var det och vågade inte vara glad. Köpte inte en grej eller ville prata om graviditeten alls innan bebisen kom ut då.

    Nu är jag inte så orolig. Hade inte tänkt bli gravid, men är ändå glad för liten. Fast samtidigt så vågar jag inte vvara säker på att det verkligen blir bebis. Väntar på ultraljudet för att se att det faktiskt är bra därinne, men det är ju många veckor kvar.
  6. 3
    Ett MA i baggaget i v16. Var skitjobbigt, bland det värsta jag varit med om i livet tror jag. Hade aldrig trott att jag skulle ta det så hårt.

    Blev gravid 3-4 mån efteråt och det var också jobbigt. Jag som annars inte är särskilt orolig var det och vågade inte vara glad. Köpte inte en grej eller ville prata om graviditeten alls innan bebisen kom ut då.

    Nu är jag inte så orolig. Hade inte tänkt bli gravid, men är ändå glad för liten. Fast samtidigt så vågar jag inte vvara säker på att det verkligen blir bebis. Väntar på ultraljudet för att se att det faktiskt är bra därinne, men det är ju många veckor kvar.
  7. Anonym
    #4
    mina äldsta flicka blir 12 i juni och yngsta är 4 år.
  8. 4
    mina äldsta flicka blir 12 i juni och yngsta är 4 år.
Kära besökare.

Det verkar som att du använder en annonsblockerare (Ad blocker). Allt för föräldrar är ett annonsfinansierat community
och har därför valt att inte stödja användningen av annonsblockerare.

Avaktivera annonsblockeraren för att att få korrekt användareupplevelse.

Vänligen Allt för föräldrar