Viola har kommit!
_1303 Marsbarn
  1. Medlem sedan
    Feb 2010
    #1

    Viola har kommit!

    Hej alla!

    Imorse kl 10 kom vår lilla älskade bebis till världen! Vi var beräknade till 5 mars och har haft misstänkt vattenavgång sen i onsdags. Då man inte säkert kunde fastställa att det var vattenavgång fick i åka hem och avvakta! Hann känns mig lite små knäpp som var så säker på att det var vattnet och inte flytningar, fick inte "rätt" förrän 4 besöket...
    Förlossningen startade med värkar kl 0100 och sen åkte vi in på bb runt 4. Önskar er alla lycka till och kan bara säga, nu är det snart er tur!!!
  2. 1
    Viola har kommit! Hej alla!

    Imorse kl 10 kom vår lilla älskade bebis till världen! Vi var beräknade till 5 mars och har haft misstänkt vattenavgång sen i onsdags. Då man inte säkert kunde fastställa att det var vattenavgång fick i åka hem och avvakta! Hann känns mig lite små knäpp som var så säker på att det var vattnet och inte flytningar, fick inte "rätt" förrän 4 besöket...
    Förlossningen startade med värkar kl 0100 och sen åkte vi in på bb runt 4. Önskar er alla lycka till och kan bara säga, nu är det snart er tur!!!
  3. Medlem sedan
    Mar 2010
    #2
    Grattis till lilla Viola
  4. 2
    Grattis till lilla Viola
  5. Medlem sedan
    Mar 2000
    #3
    Grattis till Viola!

    Nu är vi igång i den här gruppen.
  6. 3
    Grattis till Viola!

    Nu är vi igång i den här gruppen.
  7. Medlem sedan
    Jul 2012
    #4
    Stort grattis!
  8. 4
    Stort grattis!
  9. Medlem sedan
    Aug 2003
    #5
    Grattis va kul att marsbebisarna börjar ploppa upp nu. Tycker det har dröjt lite här i gruppen jag.
  10. 5
    Grattis va kul att marsbebisarna börjar ploppa upp nu. Tycker det har dröjt lite här i gruppen jag.
  11. Medlem sedan
    Oct 2009
    #6
    Stort gratti!!
  12. 6
    Stort gratti!!
Kära besökare.

Det verkar som att du använder en annonsblockerare (Ad blocker). Allt för föräldrar är ett annonsfinansierat community
och har därför valt att inte stödja användningen av annonsblockerare.

Avaktivera annonsblockeraren för att att få korrekt användareupplevelse.

Vänligen Allt för föräldrar