Barnmorskebesök igen
_1303 Marsbarn
  1. Medlem sedan
    Mar 2010
    #1

    Barnmorskebesök igen

    Idag var det dags igen. 40+5 och ett andra försök till hinnsvepning. Hon kom inte åt denna gång heller men hon drog lite i tappen som är mjuk. Öppen tre cm. Alltid något.
    Fick tid för bedömning till onsdag nästa vecka. Hoppas jag föder innan dess. Usch, jag är så less på detta nu.

    sen blir det inte bättre av att Riksbyggen gjorde en statuskontroll i våran lägenhet idag (bostadsrätt). Det blev en fuktindikation vid badkaret. Kul när vi renoverade badrummet för två år sen
  2. 1
    Barnmorskebesök igen Idag var det dags igen. 40+5 och ett andra försök till hinnsvepning. Hon kom inte åt denna gång heller men hon drog lite i tappen som är mjuk. Öppen tre cm. Alltid något.
    Fick tid för bedömning till onsdag nästa vecka. Hoppas jag föder innan dess. Usch, jag är så less på detta nu.

    sen blir det inte bättre av att Riksbyggen gjorde en statuskontroll i våran lägenhet idag (bostadsrätt). Det blev en fuktindikation vid badkaret. Kul när vi renoverade badrummet för två år sen
  3. Medlem sedan
    Mar 2000
    #2
    Ja nu håller jag tummarna för att det ska sätta igång för dig, speciellt som barnmorskan oxå har retat tappen.

    Inte kul med badrummet, förhoppningsvis så har det inte hunnit in allt för mycket fukt. Det blir ju alltid så dyra saker när det gäller badrum.

    Idag har jag BF och inte lär det bli någon bebis idag, så jag väntar och ser när det ska börja hända något. Nåja, har bakat lite grann tillsammans med sonen som är hemma på sportlov denna vecka. Kladdiga chokladmuffins ville han göra.Så nu ska vi smaka av dem och sen stoppa i frysen, de som blir kvar
  4. 2
    Ja nu håller jag tummarna för att det ska sätta igång för dig, speciellt som barnmorskan oxå har retat tappen.

    Inte kul med badrummet, förhoppningsvis så har det inte hunnit in allt för mycket fukt. Det blir ju alltid så dyra saker när det gäller badrum.

    Idag har jag BF och inte lär det bli någon bebis idag, så jag väntar och ser när det ska börja hända något. Nåja, har bakat lite grann tillsammans med sonen som är hemma på sportlov denna vecka. Kladdiga chokladmuffins ville han göra.Så nu ska vi smaka av dem och sen stoppa i frysen, de som blir kvar
  5. Medlem sedan
    Aug 2003
    #3
    Drygt att vänta så länge. Men varför testar de hinnsvepning, det är ju inte så långt över tiden om man säger?
    Testa de naturliga metoderna;-)
  6. 3
    Drygt att vänta så länge. Men varför testar de hinnsvepning, det är ju inte så långt över tiden om man säger?
    Testa de naturliga metoderna;-)
  7. Medlem sedan
    Mar 2010
    #4
    Jag bad henne testa
    Naturliga metoderna? Vilka menar du då? Sex är uteslutet iaf.
  8. 4
    Jag bad henne testa
    Naturliga metoderna? Vilka menar du då? Sex är uteslutet iaf.
  9. Medlem sedan
    Aug 2003
    #5
    Haha ok ja det var väl främst det jag menade. Känns lite som att det är uteslutet här med ;-)
  10. 5
    Haha ok ja det var väl främst det jag menade. Känns lite som att det är uteslutet här med ;-)
  11. Medlem sedan
    Mar 2010
    #6
    Vi har testat måste jag tillägga. För någon månad sen och allt blev så bökigt, jobbigt, aj det skaver här oj du kom den fel, gör inte så... Blev mest antändande sen vaknade sonen och vi fick "tyvärr" avbryta. Båda blev nog lika lättade haha
  12. 6
    Vi har testat måste jag tillägga. För någon månad sen och allt blev så bökigt, jobbigt, aj det skaver här oj du kom den fel, gör inte så... Blev mest antändande sen vaknade sonen och vi fick "tyvärr" avbryta. Båda blev nog lika lättade haha
  13. Medlem sedan
    Aug 2003
    #7
    Hahaha Guuuud va roligt. Ja, det var ett tag sen här med och ja, det var lite bök och stök.
    Roligt att du skrev antändande. Jag antar att du menade avtändande! :-)
  14. 7
    Hahaha Guuuud va roligt. Ja, det var ett tag sen här med och ja, det var lite bök och stök.
    Roligt att du skrev antändande. Jag antar att du menade avtändande! :-)
  15. Medlem sedan
    Mar 2010
    #8
    Haha! Såg inte att det blev fel! Antändande blev det verkligen inte
  16. 8
    Haha! Såg inte att det blev fel! Antändande blev det verkligen inte
  17. Medlem sedan
    Oct 2009
    #9
    Nej fy vad tråkigt att vänta... Håller tummarna för att det snart händer något!

    Har själv gjort ett försök till "powerwalk" idag för att det ska hända något. Tyckte själv att jag gick ganska snabbt, men tror att samtliga andra som var ute och gick kunnat gå om mig. Händer inget än dock.
  18. 9
    Nej fy vad tråkigt att vänta... Håller tummarna för att det snart händer något!

    Har själv gjort ett försök till "powerwalk" idag för att det ska hända något. Tyckte själv att jag gick ganska snabbt, men tror att samtliga andra som var ute och gick kunnat gå om mig. Händer inget än dock.
Kära besökare.

Det verkar som att du använder en annonsblockerare (Ad blocker). Allt för föräldrar är ett annonsfinansierat community
och har därför valt att inte stödja användningen av annonsblockerare.

Avaktivera annonsblockeraren för att att få korrekt användareupplevelse.

Vänligen Allt för föräldrar