Nu är KUB avklarat :-)
_1309 Septemberbarn
  1. Medlem sedan
    Aug 2011
    #1

    Nu är KUB avklarat :-)

    Hej!
    Var på KUB i går eftermiddag och förutom att det var härligt att få se den lilla sprattla igen så såg allt bra ut och riskbedömningen låg på nästan 1:2000 så nu känns det jättebra!
    /En glad Ia
  2. 1
    Nu är KUB avklarat :-) Hej!
    Var på KUB i går eftermiddag och förutom att det var härligt att få se den lilla sprattla igen så såg allt bra ut och riskbedömningen låg på nästan 1:2000 så nu känns det jättebra!
    /En glad Ia
  3. Medlem sedan
    Feb 2013
    #2
    VI var också på KUB i går och såg våran lilla sprattla och suga på tummen, det kändes härligt!
  4. 2
    VI var också på KUB i går och såg våran lilla sprattla och suga på tummen, det kändes härligt!
  5. Medlem sedan
    Jan 2013
    #3
    SÅ skönt! Då kan mna verkligen slappna av och våga glädjas.
    Jag ska dit idag -är så nervös, så att jag har legat vaken flera timmar i natt. Är inte bara nervös för att det är något som inte sätmmer utan också för att de ska säga att där inte är något. Att jag bara är tjock...
    I eftermiddag vet jag -ska jag glädjas åt kula på magen eller börja tokbanta.
  6. 3
    SÅ skönt! Då kan mna verkligen slappna av och våga glädjas.
    Jag ska dit idag -är så nervös, så att jag har legat vaken flera timmar i natt. Är inte bara nervös för att det är något som inte sätmmer utan också för att de ska säga att där inte är något. Att jag bara är tjock...
    I eftermiddag vet jag -ska jag glädjas åt kula på magen eller börja tokbanta.
  7. Medlem sedan
    Jun 2012
    #4
    Vad skönt att allt såg fint ut grattis!!
    Vi ska på KUB idag kl. 10. Är sjukt nervös, mest för att det ska visa att det inte finns nått eller att nått hänt. (2 missfall i bagaget). Men håller tummarna så hårt det bara går att jag kan skriva här igen med en stoor smiley!!
    Grattis än en gång.
  8. 4
    Vad skönt att allt såg fint ut grattis!!
    Vi ska på KUB idag kl. 10. Är sjukt nervös, mest för att det ska visa att det inte finns nått eller att nått hänt. (2 missfall i bagaget). Men håller tummarna så hårt det bara går att jag kan skriva här igen med en stoor smiley!!
    Grattis än en gång.
  9. Medlem sedan
    Aug 2011
    #5
    Lycka till idag! Håller tummarna för att allt ser bra ut!
    /Ia
  10. 5
    Lycka till idag! Håller tummarna för att allt ser bra ut!
    /Ia
  11. Medlem sedan
    Aug 2011
    #6
    Då säger jag lycka till till dig också! Håller tummarna för alla som gör KUB idag!

    Jag känner igen den känslan eftersom jag också har några missfall bakom mig, men den här gången hoppas jag verkligen att det går bra - för oss båda :-)!

    Du får skriva och berätta sen!
    /Ia
  12. 6
    Då säger jag lycka till till dig också! Håller tummarna för alla som gör KUB idag!

    Jag känner igen den känslan eftersom jag också har några missfall bakom mig, men den här gången hoppas jag verkligen att det går bra - för oss båda :-)!

    Du får skriva och berätta sen!
    /Ia
  13. Medlem sedan
    Aug 2011
    #7
    Härligt - grattis!!
    /Ia
  14. 7
    Härligt - grattis!!
    /Ia
  15. SEng
    #8
    Grattis både Ia och Mamma i september!
  16. 8
    Grattis både Ia och Mamma i september!
  17. Medlem sedan
    Jan 2013
    #9
    Kub:en gjord och ett berg släppte från axlarna. Allt såg bra ut <3 ! Pojkarna har nu satt upp bilden på kylskåpet och döpt bebisen till Muffin.
  18. 9
    Kub:en gjord och ett berg släppte från axlarna. Allt såg bra ut <3 ! Pojkarna har nu satt upp bilden på kylskåpet och döpt bebisen till Muffin.
  19. Medlem sedan
    Aug 2011
    #10
    Härligt! Grattis!
    /Ia
  20. 10
    Härligt! Grattis!
    /Ia
  21. Medlem sedan
    Jun 2012
    #11
    Härligt!!!
    Kub gick jättebra, Grät av lycka när vi fick se krabaten sprattla omkring i magen som en galning =) Låg nästan aldrig still så det var svårt för dom att få ordentliga bilder, men tillslut så =)
    Fick riktigt bra resultat oxå så det gjorde det ännu bättre.
    Känns som en stor sten släppt från axlarna och jag kan stå rak i ryggen igen.
  22. 11
    Härligt!!!
    Kub gick jättebra, Grät av lycka när vi fick se krabaten sprattla omkring i magen som en galning =) Låg nästan aldrig still så det var svårt för dom att få ordentliga bilder, men tillslut så =)
    Fick riktigt bra resultat oxå så det gjorde det ännu bättre.
    Känns som en stor sten släppt från axlarna och jag kan stå rak i ryggen igen.
Kära besökare.

Det verkar som att du använder en annonsblockerare (Ad blocker). Allt för föräldrar är ett annonsfinansierat community
och har därför valt att inte stödja användningen av annonsblockerare.

Avaktivera annonsblockeraren för att att få korrekt användareupplevelse.

Vänligen Allt för föräldrar