Var på VUL igår
_1310 Oktoberbarn
  1. Medlem sedan
    Apr 2003
    #1

    Var på VUL igår

    Då min BM tyckte att jag borde ha en bra och tät kontakt med läkaren på MVC i och med mitt diskbråck.
    Den här mannen hade inte läst någonting i min journal och utgick från att jag var där för att fastställa hur långt gången jag var. Så jag fick se en knodd med pickande hjärta och mycket mer foster liknande än vad jag trodde i v 8+5

    Så detta var ju underbart
    Sedan gav han mig bilden och tackade för sig, sedan att vi skulle lägga upp en plan för smärtlindring under graviditeten osv det var ju lite trist...
    hade en halvtimmes besök bokat och det tog 4 min med undersökning :/

    Meeen fick i alla fall se att det fanns något där inne
    ~*~ Du får ingen tröst av min inre röst....~*~
  2. 1
    Var på VUL igår Då min BM tyckte att jag borde ha en bra och tät kontakt med läkaren på MVC i och med mitt diskbråck.
    Den här mannen hade inte läst någonting i min journal och utgick från att jag var där för att fastställa hur långt gången jag var. Så jag fick se en knodd med pickande hjärta och mycket mer foster liknande än vad jag trodde i v 8+5

    Så detta var ju underbart
    Sedan gav han mig bilden och tackade för sig, sedan att vi skulle lägga upp en plan för smärtlindring under graviditeten osv det var ju lite trist...
    hade en halvtimmes besök bokat och det tog 4 min med undersökning :/

    Meeen fick i alla fall se att det fanns något där inne
  3. Anonym en stund
    #2
    Jag tycker att det är lite läskigt med läkare som inte har koll på journaler. Suck. Men mysigt att få se ett litet hjärta. Du får ta upp det där med läkaren med din BM och hoppas på att läkaren tar det på större allvar nästa gång. Jag menar, det låter ju ganska allvarligt med diskbråck och allt.
  4. 2
    Jag tycker att det är lite läskigt med läkare som inte har koll på journaler. Suck. Men mysigt att få se ett litet hjärta. Du får ta upp det där med läkaren med din BM och hoppas på att läkaren tar det på större allvar nästa gång. Jag menar, det låter ju ganska allvarligt med diskbråck och allt.
  5. M m nr 4
    #3
    Så det blev inget prat om smärtlindring?

    Härligt att få se en liten med pickande hjärta dock!
  6. 3
    Så det blev inget prat om smärtlindring?

    Härligt att få se en liten med pickande hjärta dock!
Kära besökare.

Det verkar som att du använder en annonsblockerare (Ad blocker). Allt för föräldrar är ett annonsfinansierat community
och har därför valt att inte stödja användningen av annonsblockerare.

Avaktivera annonsblockeraren för att att få korrekt användareupplevelse.

Vänligen Allt för föräldrar