Tredje gången gillt?
_1311 Novemberbarn
  1. Minimum å jag
    #1

    Tredje gången gillt?

    Nu har Minimum gäckat oss två gånger och vänt tillbaka till livet bortanför, men nu hoppas jag att hen vågar sig kvar. Ännu inget +, bara en massa symptom.
  2. 1
    Tredje gången gillt? Nu har Minimum gäckat oss två gånger och vänt tillbaka till livet bortanför, men nu hoppas jag att hen vågar sig kvar. Ännu inget +, bara en massa symptom.
  3. Medlem sedan
    Dec 2011
    #2
    Hej! Trodde att jag svarat på din tråd en gång, men missade nog att klicka.

    Jag hoppas att Minimum stannar den här gången. Hoppas också på att få göra er sällskap här, men det vet jag mer om på lördag.

    Kram
  4. 2
    Hej! Trodde att jag svarat på din tråd en gång, men missade nog att klicka.

    Jag hoppas att Minimum stannar den här gången. Hoppas också på att få göra er sällskap här, men det vet jag mer om på lördag.

    Kram
  5. Medlem sedan
    Aug 2012
    #3
    Hej!
    Vi hoppas också på 3 gg gillt. har haft 2 st missed abortion på 8 mån. å nu är jag i v8 /7+0. ska på ul på måndag får se om det lever den här gg lr om det är som de andra 2 gg, å vi får ta bort ett dött embryo istället för att se ett hjärta slå. Symptomen finns iallafall kvar från å till så hoppet finns fortfarande. men jag vågar inte hoppas för mycket än pga allt som hänt.
    Kram å lycka till!
  6. 3
    Hej!
    Vi hoppas också på 3 gg gillt. har haft 2 st missed abortion på 8 mån. å nu är jag i v8 /7+0. ska på ul på måndag får se om det lever den här gg lr om det är som de andra 2 gg, å vi får ta bort ett dött embryo istället för att se ett hjärta slå. Symptomen finns iallafall kvar från å till så hoppet finns fortfarande. men jag vågar inte hoppas för mycket än pga allt som hänt.
    Kram å lycka till!
Kära besökare.

Det verkar som att du använder en annonsblockerare (Ad blocker). Allt för föräldrar är ett annonsfinansierat community
och har därför valt att inte stödja användningen av annonsblockerare.

Avaktivera annonsblockeraren för att att få korrekt användareupplevelse.

Vänligen Allt för föräldrar