Mf vs influensa?!
Missfall
  1. Muffan
    #1

    Mf vs influensa?!

    Någon som kan härleda sitt Mf till influensa? Jag fick Mf då jag var i v9. Men fostret hade dött redan v 6+3 precis den vecksn jag och hela familjen låg sjuka.. Mistänker ett samband! då ska man isf behöva oroa sig för det oxå nästa gång man blir gravid...
  2. 1
    Mf vs influensa?! Någon som kan härleda sitt Mf till influensa? Jag fick Mf då jag var i v9. Men fostret hade dött redan v 6+3 precis den vecksn jag och hela familjen låg sjuka.. Mistänker ett samband! då ska man isf behöva oroa sig för det oxå nästa gång man blir gravid...
  3. Medlem sedan
    Dec 2011
    #2
    Hej, ser att det är länge sen du skrev här. Jag känner inte till något samband mellan influensa och mf. Det kan bara vara en tillfällighet. Har du fått prata med din BM om det?

    Varm kram Ylli
  4. 2
    Hej, ser att det är länge sen du skrev här. Jag känner inte till något samband mellan influensa och mf. Det kan bara vara en tillfällighet. Har du fått prata med din BM om det?

    Varm kram Ylli
Kära besökare.

Det verkar som att du använder en annonsblockerare (Ad blocker). Allt för föräldrar är ett annonsfinansierat community
och har därför valt att inte stödja användningen av annonsblockerare.

Avaktivera annonsblockeraren för att att få korrekt användareupplevelse.

Vänligen Allt för föräldrar