plussat!
_1311 Novemberbarn
  1. Medlem sedan
    Oct 2012
    #1

    plussat!

    Hej på er härinne! Plussade för ca en vecka sen, är i v 6+0 idag(tror jag, är lite osäker på befruktningstillfälle...)
    Jag väntar andra barnet, har en dotter på knappt fem år sen innan. Detta var inte planerat, men inte ovälkommet.
    Vid har inte använt skydd på länge, så jag blev väl inte så överraskad. Men väldigt glad!! Jag är 34 , boende i södra Stockholm med sambo, dotter och två långhåriga katter. Kul att ha nånstans att hänga i nio månader! Förutsatt att allt går vägen förstås.
    kram på er
  2. 1
    plussat! Hej på er härinne! Plussade för ca en vecka sen, är i v 6+0 idag(tror jag, är lite osäker på befruktningstillfälle...)
    Jag väntar andra barnet, har en dotter på knappt fem år sen innan. Detta var inte planerat, men inte ovälkommet.
    Vid har inte använt skydd på länge, så jag blev väl inte så överraskad. Men väldigt glad!! Jag är 34 , boende i södra Stockholm med sambo, dotter och två långhåriga katter. Kul att ha nånstans att hänga i nio månader! Förutsatt att allt går vägen förstås.
    kram på er
  3. Medlem sedan
    Sep 2009
    #2
    Hej

    Själv plussade jag i förrgår och är i vecka 6 men vet inte mer exakt än så än.

    Detta blir mitt andra barn, vi har en 3-åring sedan tidigare och har försökt ett tag och äntligen ville det sig. Jag törs knappt tro att det är sant och hoppas verkligen att allt går vägen. Det gick ju finfint förra gången så det borde det ju kunna göra en gång till.
  4. 2
    Hej

    Själv plussade jag i förrgår och är i vecka 6 men vet inte mer exakt än så än.

    Detta blir mitt andra barn, vi har en 3-åring sedan tidigare och har försökt ett tag och äntligen ville det sig. Jag törs knappt tro att det är sant och hoppas verkligen att allt går vägen. Det gick ju finfint förra gången så det borde det ju kunna göra en gång till.
  5. Medlem sedan
    Oct 2012
    #3
    Hej!
    Vad kul att du också har en sedan tidigare. Ja, jag hoppas verkligen att allt går som det ska. Jag tror bf blir 16/11 för mig, men det kanske blir ändrat förstås. Var bor du?
    Hoppas vi blir många som följs åt här!
  6. 3
    Hej!
    Vad kul att du också har en sedan tidigare. Ja, jag hoppas verkligen att allt går som det ska. Jag tror bf blir 16/11 för mig, men det kanske blir ändrat förstås. Var bor du?
    Hoppas vi blir många som följs åt här!
  7. Medlem sedan
    Mar 2013
    #4
    Hej på er!!

    Jag plussade denna morgon!! Så otroligt glad! Vi väntar vårat andra barn, har en på snart 2 år

    Jag är i vecka 5+, bf har jag beräknat till 22 november, sen får man se som ni säger Min första kom fyra dagar tidigare än bf.

    Ska bli kul att ha "sällskap" av er på vägen
  8. 4
    Hej på er!!

    Jag plussade denna morgon!! Så otroligt glad! Vi väntar vårat andra barn, har en på snart 2 år

    Jag är i vecka 5+, bf har jag beräknat till 22 november, sen får man se som ni säger Min första kom fyra dagar tidigare än bf.

    Ska bli kul att ha "sällskap" av er på vägen
  9. Medlem sedan
    Sep 2009
    #5
    Hej igen

    Till Miravira: Jag bor i Norrbotten, och du?
    Ja det vore kul om man har några att dela funderingar och erfarenheter med .

    Till FruHeidi: Grattis! Kul att ni också har en liten sedan tidigare.

    Ska ringa gyn/bm och få tid. Vill ju gärna veta när bf blir . Förra gången gick jag över 9 dagar vilket jag hoppas inte upprepar sig då det var väldigt segt på slutet.
  10. 5
    Hej igen

    Till Miravira: Jag bor i Norrbotten, och du?
    Ja det vore kul om man har några att dela funderingar och erfarenheter med .

    Till FruHeidi: Grattis! Kul att ni också har en liten sedan tidigare.

    Ska ringa gyn/bm och få tid. Vill ju gärna veta när bf blir . Förra gången gick jag över 9 dagar vilket jag hoppas inte upprepar sig då det var väldigt segt på slutet.
  11. Medlem sedan
    Oct 2012
    #6
    Till Ingela: Jag bor i förort till Stockholm.
    Dottern föddes sex dagar före bf, så ja hoppas på liknande denna gång!
  12. 6
    Till Ingela: Jag bor i förort till Stockholm.
    Dottern föddes sex dagar före bf, så ja hoppas på liknande denna gång!
Kära besökare.

Det verkar som att du använder en annonsblockerare (Ad blocker). Allt för föräldrar är ett annonsfinansierat community
och har därför valt att inte stödja användningen av annonsblockerare.

Avaktivera annonsblockeraren för att att få korrekt användareupplevelse.

Vänligen Allt för föräldrar