hur mår ni?:)
_1311 Novemberbarn
  1. Medlem sedan
    Oct 2011
    #1

    hur mår ni?:)

    Hej, hur mår ni allihopa ?
    När tänker ni berätta för nära å kära att ni är gravid?
  2. 1
    hur mår ni?:) Hej, hur mår ni allihopa ?
    När tänker ni berätta för nära å kära att ni är gravid?
  3. Medlem sedan
    Sep 2009
    #2
    Hej

    Jag mår rätt så bra men har ett litet men envist illamående som bäst botas med att äta något. Det blir som en äcklig metallsmak i munnen mest hela tiden och så är jag hungrig hela tiden samtidigt som jag känner mig proppmätt. Förra gången var det inte på detta sätt. Då mådde jag mest illa och kräktes och sen var det bra.
    Har redan berättat för min mamma samt min närmaste kompis. Tyvärr har jag ett sånt jobb som innebär att jag var tvungen att säga direkt då jag inte längre kan utföra vissa arbetsuppgifter. Lite trist för jag hade hellre väntat ett tag men det kan inte hjälpas, bebisens säkerhet går ju faktiskt först.
    Annars tänkte jag vänta så länge som möjligt.

    Hur mår du själv?
  4. 2
    Hej

    Jag mår rätt så bra men har ett litet men envist illamående som bäst botas med att äta något. Det blir som en äcklig metallsmak i munnen mest hela tiden och så är jag hungrig hela tiden samtidigt som jag känner mig proppmätt. Förra gången var det inte på detta sätt. Då mådde jag mest illa och kräktes och sen var det bra.
    Har redan berättat för min mamma samt min närmaste kompis. Tyvärr har jag ett sånt jobb som innebär att jag var tvungen att säga direkt då jag inte längre kan utföra vissa arbetsuppgifter. Lite trist för jag hade hellre väntat ett tag men det kan inte hjälpas, bebisens säkerhet går ju faktiskt först.
    Annars tänkte jag vänta så länge som möjligt.

    Hur mår du själv?
  5. Medlem sedan
    Oct 2011
    #3
    Jag mår lite illa till å från, har bara berättar för familjen ( mamma pappa syrran , svämor å sväfar )
    Jag är hemma å mamma ledig vad har du för jobb? Nått med kemikalier å så?
  6. 3
    Jag mår lite illa till å från, har bara berättar för familjen ( mamma pappa syrran , svämor å sväfar )
    Jag är hemma å mamma ledig vad har du för jobb? Nått med kemikalier å så?
  7. Medlem sedan
    Sep 2009
    #4
    Jag jobbar som djursjukvårdare och hanterar både läkemedel, kemikalier samt gör röntgenundersökningar så det var ju vissa saker man genast måste sluta med.
  8. 4
    Jag jobbar som djursjukvårdare och hanterar både läkemedel, kemikalier samt gör röntgenundersökningar så det var ju vissa saker man genast måste sluta med.
Kära besökare.

Det verkar som att du använder en annonsblockerare (Ad blocker). Allt för föräldrar är ett annonsfinansierat community
och har därför valt att inte stödja användningen av annonsblockerare.

Avaktivera annonsblockeraren för att att få korrekt användareupplevelse.

Vänligen Allt för föräldrar