Nyreggad på allt för föräldrar
_1311 Novemberbarn
  1. Medlem sedan
    Mar 2013
    #1

    Nyreggad på allt för föräldrar

    Jag bor och arbetar i Spanien. Jag saknar familj och vänner något oerhört sen jag fick veta att jag är gravid. Tycker även att det är jobbigt att inte förstå språket så bra när jag är på BM-kontroller och känner mig i det stora hela väldigt ensam. En känsla jag inte alls känt innan jag blev gravid.

    Går in i vecka 9 imorgon och mår fantastiskt bra hittills förutom att jag är tröttare än jag någonsin varit i hela mitt liv. Har jättesvårt att sova på nätterna och på kvällarna har jag spänningar i magen och lite ont i korsryggen. Lite svaghetskänsla men inget illamående än.

    Jag har bara berättat för mina och min mans föräldrar samt några få vänner. Längtar så till vecka 12 då jag hoppas på att kunna berätta på jobbet.
  2. 1
    Nyreggad på allt för föräldrar Jag bor och arbetar i Spanien. Jag saknar familj och vänner något oerhört sen jag fick veta att jag är gravid. Tycker även att det är jobbigt att inte förstå språket så bra när jag är på BM-kontroller och känner mig i det stora hela väldigt ensam. En känsla jag inte alls känt innan jag blev gravid.

    Går in i vecka 9 imorgon och mår fantastiskt bra hittills förutom att jag är tröttare än jag någonsin varit i hela mitt liv. Har jättesvårt att sova på nätterna och på kvällarna har jag spänningar i magen och lite ont i korsryggen. Lite svaghetskänsla men inget illamående än.

    Jag har bara berättat för mina och min mans föräldrar samt några få vänner. Längtar så till vecka 12 då jag hoppas på att kunna berätta på jobbet.
  3. Medlem sedan
    Jul 2011
    #2

    stackare

    Förstår att de känns ensamt. De kanske finns nåt forum för svenska gravida eller liknande. Din bm kanske vet andra som går på samma mvc
    Här får man mkt stöd, de kände jag under min förra graviditet
    Alltid nån att ställa frågor till som är i samma sits själv
  4. 2
    stackare Förstår att de känns ensamt. De kanske finns nåt forum för svenska gravida eller liknande. Din bm kanske vet andra som går på samma mvc
    Här får man mkt stöd, de kände jag under min förra graviditet
    Alltid nån att ställa frågor till som är i samma sits själv
Kära besökare.

Det verkar som att du använder en annonsblockerare (Ad blocker). Allt för föräldrar är ett annonsfinansierat community
och har därför valt att inte stödja användningen av annonsblockerare.

Avaktivera annonsblockeraren för att att få korrekt användareupplevelse.

Vänligen Allt för föräldrar