mår sjukt dåligt..
_1311 Novemberbarn
  1. Medlem sedan
    Nov 2006
    #1

    mår sjukt dåligt..

    ...på alla sätt o vis just nu. Ont i ryggen...huvudvärk 24-7....ont i munnen, värker i hela käken....illamående.....ahh uscha va bara tvungen att gnälla, känns inget kul just nu
  2. 1
    mår sjukt dåligt.. ...på alla sätt o vis just nu. Ont i ryggen...huvudvärk 24-7....ont i munnen, värker i hela käken....illamående.....ahh uscha va bara tvungen att gnälla, känns inget kul just nu
  3. Medlem sedan
    Sep 2009
    #2
    Hej

    Är inte riktigt på topp här heller. Mest är det illamåendet som är jobbigt. Börjar få lite koll på vad som funkar bäst att äta så det håller sig på en vettig nivå i alla fall men ibland hjälper inte det.

    När har du bf?
  4. 2
    Hej

    Är inte riktigt på topp här heller. Mest är det illamåendet som är jobbigt. Börjar få lite koll på vad som funkar bäst att äta så det håller sig på en vettig nivå i alla fall men ibland hjälper inte det.

    När har du bf?
  5. Medlem sedan
    Nov 2006
    #3
    Vet ju inte exakt än. Inskrivning 12e. Men tippar på den 23/11
  6. 3
    Vet ju inte exakt än. Inskrivning 12e. Men tippar på den 23/11
  7. Medlem sedan
    Jul 2011
    #4

    usch ja :(

    Mår så sjukt illa och har en 15 månaders tjej hemma. Orkar inte göra nånting med henne och ta hand om bajsblöjorna behöver vi inte ens diskutera :S urk
    Jobbar 2dgr per vecka och ska jobba i morgon, vet inte alls hur jag ska kunna dölja men får se hur de går
  8. 4
    usch ja :( Mår så sjukt illa och har en 15 månaders tjej hemma. Orkar inte göra nånting med henne och ta hand om bajsblöjorna behöver vi inte ens diskutera :S urk
    Jobbar 2dgr per vecka och ska jobba i morgon, vet inte alls hur jag ska kunna dölja men får se hur de går
  9. Medlem sedan
    Nov 2006
    #5
    Ja det där med bajsblöjor e ingen höjdare. Har en 20 månaders här och 2 lite större 8 och 6 år gamla. Så det är full rulle och INGEN vila. Vilken vecka är du i nu?
  10. 5
    Ja det där med bajsblöjor e ingen höjdare. Har en 20 månaders här och 2 lite större 8 och 6 år gamla. Så det är full rulle och INGEN vila. Vilken vecka är du i nu?
  11. Medlem sedan
    Jul 2011
    #6

    nä verkligen i hem rast

    Jag är i 8+4 enligt appen, vi får hoppas alla mår bra vecka 12
    Mådde illa med Emma också men inte alls så här
    Får se om de går att dölja på jobbet i dag
  12. 6
    nä verkligen i hem rast Jag är i 8+4 enligt appen, vi får hoppas alla mår bra vecka 12
    Mådde illa med Emma också men inte alls så här
    Får se om de går att dölja på jobbet i dag
  13. Medlem sedan
    Sep 2009
    #7
    Skulle aldrig sagt att jag kunde hålla illamåendet på en vettig nivå för jag hann inte mer än skriva det så spårade det ur.
    Har en förstörd semestervecka bakom mig samt har varit sjukskriven både för och efter den veckan.
    Har fått medicin men den verkar inte hjälpa så bra dessvärre.
    Jag spyr inte så mycket men dagligen är det ju men ffa är det så jobbigt att må så fruktansvärt illa att det inte går att göra annat än att ligga och vila.
    Hade lite jobbigt förra gången också men nu tycker jag det är värre, jag kunde i alla fall jobba då och nu orkar och kan jag ju knappt göra någonting.
    Jag lever nu på hoppet att det snart blir bättre.
    Hur går det för er nu?
  14. 7
    Skulle aldrig sagt att jag kunde hålla illamåendet på en vettig nivå för jag hann inte mer än skriva det så spårade det ur.
    Har en förstörd semestervecka bakom mig samt har varit sjukskriven både för och efter den veckan.
    Har fått medicin men den verkar inte hjälpa så bra dessvärre.
    Jag spyr inte så mycket men dagligen är det ju men ffa är det så jobbigt att må så fruktansvärt illa att det inte går att göra annat än att ligga och vila.
    Hade lite jobbigt förra gången också men nu tycker jag det är värre, jag kunde i alla fall jobba då och nu orkar och kan jag ju knappt göra någonting.
    Jag lever nu på hoppet att det snart blir bättre.
    Hur går det för er nu?
Kära besökare.

Det verkar som att du använder en annonsblockerare (Ad blocker). Allt för föräldrar är ett annonsfinansierat community
och har därför valt att inte stödja användningen av annonsblockerare.

Avaktivera annonsblockeraren för att att få korrekt användareupplevelse.

Vänligen Allt för föräldrar