föräldragruppen!
_1307 Julibarn
  1. Medlem sedan
    Jan 2012
    #1

    föräldragruppen!

    Vi var på första omgången idag kändes bra faktiskt, lite folk man kände igen och man lärde sig faktiskt lite nytt trots att man har läst på en del. Kändes skönt att få höra andras frågor och åsikter också, få lite annat perspektiv.
    Har någon mer varit på föräldragrupp eller planerar att gå?
  2. 1
    föräldragruppen! Vi var på första omgången idag kändes bra faktiskt, lite folk man kände igen och man lärde sig faktiskt lite nytt trots att man har läst på en del. Kändes skönt att få höra andras frågor och åsikter också, få lite annat perspektiv.
    Har någon mer varit på föräldragrupp eller planerar att gå?
  3. Medlem sedan
    Nov 2012
    #2
    Vi ska på första träffen den 15 mars.
  4. 2
    Vi ska på första träffen den 15 mars.
  5. Medlem sedan
    Jul 2012
    #3
    Vi ska, men den börjar inte förrän i juni, tycker det känns lite sent, haha.
  6. 3
    Vi ska, men den börjar inte förrän i juni, tycker det känns lite sent, haha.
  7. Medlem sedan
    Nov 2012
    #4
    15 april ska det givetvis vara.
  8. 4
    15 april ska det givetvis vara.
  9. Medlem sedan
    Dec 2012
    #5
    Vi plannerar att gå och fick veta här om dagen att första träfen är 7/5 så får vänta snällt.
  10. 5
    Vi plannerar att gå och fick veta här om dagen att första träfen är 7/5 så får vänta snällt.
  11. Medlem sedan
    Jan 2012
    #6
    Okej okej men oj vad sent en del var! Å andra sidan, vi har inte ens föräldragrupp över sommaren så om vi skulle haft i augusti eller september så hade vi ändå fått gå nu. Var alltså ett par som bara var i v19 nu. Men vi hade hur många datum som helst att välja mellan.
    Vad vill ni ha ut av mötena?
  12. 6
    Okej okej men oj vad sent en del var! Å andra sidan, vi har inte ens föräldragrupp över sommaren så om vi skulle haft i augusti eller september så hade vi ändå fått gå nu. Var alltså ett par som bara var i v19 nu. Men vi hade hur många datum som helst att välja mellan.
    Vad vill ni ha ut av mötena?
  13. Medlem sedan
    Jul 2012
    #7
    Jag vet inte riktigt vad jag vill ha ut av mötena, det kändes mest som en bra grej att gå på. Och för att förstå lite mer att det inte är på låtsas utan faktiskt på riktigt, om du förstår hur jag menar!
  14. 7
    Jag vet inte riktigt vad jag vill ha ut av mötena, det kändes mest som en bra grej att gå på. Och för att förstå lite mer att det inte är på låtsas utan faktiskt på riktigt, om du förstår hur jag menar!
  15. Medlem sedan
    Jan 2012
    #8
    Haha ja absolut! Jag förstår
  16. 8
    Haha ja absolut! Jag förstår
  17. Medlem sedan
    Jul 2012
    #9
    Fick hem tiderna för gruppen idag, och det var viss i maj det var, haha. Hon måste ha sagt fel till mig, för jag var övertygad om att det var i juni, men det känns bra att det är i maj i alla fall!
  18. 9
    Fick hem tiderna för gruppen idag, och det var viss i maj det var, haha. Hon måste ha sagt fel till mig, för jag var övertygad om att det var i juni, men det känns bra att det är i maj i alla fall!
  19. Medlem sedan
    Jul 2012
    #10
    Fick hem tiderna för gruppen idag, och det var viss i maj det var, haha. Hon måste ha sagt fel till mig, för jag var övertygad om att det var i juni, men det känns bra att det är i maj i alla fall!
  20. 10
    Fick hem tiderna för gruppen idag, och det var viss i maj det var, haha. Hon måste ha sagt fel till mig, för jag var övertygad om att det var i juni, men det känns bra att det är i maj i alla fall!
  21. Medlem sedan
    Jan 2012
    #11
    Haha men det var ju tur det i alla fall njae juni hade känts lite för sent
    Med oss så fanns det flera olika grupper och tider att välja mellan, så man kunde kolla vilka som passade bäst men skönt att få hemskickat
  22. 11
    Haha men det var ju tur det i alla fall njae juni hade känts lite för sent
    Med oss så fanns det flera olika grupper och tider att välja mellan, så man kunde kolla vilka som passade bäst men skönt att få hemskickat
  23. Medlem sedan
    Feb 2013
    #12
    Var på första träffen förra veckan och tyckte det var kul att träffa andra blivande föräldrar
    Skapa din egen verklighet.
  24. 12
    Var på första träffen förra veckan och tyckte det var kul att träffa andra blivande föräldrar
  25. Medlem sedan
    Jan 2012
    #13
    Vad pratade ni om?
  26. 13
    Vad pratade ni om?
  27. Medlem sedan
    Feb 2013
    #14
    Vi kom med förslag på frågor som vi ville få reda på, lärde känna varandra och fikade
    Skapa din egen verklighet.
  28. 14
    Vi kom med förslag på frågor som vi ville få reda på, lärde känna varandra och fikade
  29. Medlem sedan
    Jan 2012
    #15
    Åh fick ni fika?! orättvist! Haha
    Men vad mysigt!
  30. 15
    Åh fick ni fika?! orättvist! Haha
    Men vad mysigt!
  31. Medlem sedan
    Feb 2013
    #16
    ja första gången i alla fall, sen fick vi välja om vi ville ha fika i fortsättningen och i så fall turas om att ta med. Idag tog jag med fika :P
    Skapa din egen verklighet.
  32. 16
    ja första gången i alla fall, sen fick vi välja om vi ville ha fika i fortsättningen och i så fall turas om att ta med. Idag tog jag med fika :P
  33. Medlem sedan
    Jan 2012
    #17
    Okej vad mysigt! vi fick vatten så jag och sambon gick och köpte varsin enorm glass efteråt! Nöjdtjej! Haha
  34. 17
    Okej vad mysigt! vi fick vatten så jag och sambon gick och köpte varsin enorm glass efteråt! Nöjdtjej! Haha
Kära besökare.

Det verkar som att du använder en annonsblockerare (Ad blocker). Allt för föräldrar är ett annonsfinansierat community
och har därför valt att inte stödja användningen av annonsblockerare.

Avaktivera annonsblockeraren för att att få korrekt användareupplevelse.

Vänligen Allt för föräldrar