Kub test
_1310 Oktoberbarn
  1. Medlem sedan
    Apr 2003
    #1

    Kub test

    Så vad skönt, nu var det avklarat. Då jag är 31 bekostade jag ett själv, vet inte men det kändes som att det är inte så stor skillnad på 31 och 35 och då det är vår 4:a så kände vi att vi ville göra Kub för att få ett underlag till ifall vi borde göra fostervattensprov eller inte.

    Fick "bra" siffror så då slapp jag oroa mig för ett eventuellt fostervattensprov.

    Komplett organscanning som man gör på RUL.

    Fick ligga och titta på liten på UL skärmen nästan en timme fantastiskt att se där där små fingrarna och tårna....
    ~*~ Du får ingen tröst av min inre röst....~*~
  2. 1
    Kub test Så vad skönt, nu var det avklarat. Då jag är 31 bekostade jag ett själv, vet inte men det kändes som att det är inte så stor skillnad på 31 och 35 och då det är vår 4:a så kände vi att vi ville göra Kub för att få ett underlag till ifall vi borde göra fostervattensprov eller inte.

    Fick "bra" siffror så då slapp jag oroa mig för ett eventuellt fostervattensprov.

    Komplett organscanning som man gör på RUL.

    Fick ligga och titta på liten på UL skärmen nästan en timme fantastiskt att se där där små fingrarna och tårna....
  3. M m nr 4
    #2
    Härligt att allt såg bra ut =)
    Jag gjorde också cub för en dryg vecka sedan och fick bra siffror. Känns skönt =)
    Jag har precis fyllt 34 och min bm frågade om jag ville göra ett cub-test. Vi talade inte ens om att det var något jag skulle bekosta själv. Fast jag är ju så nära 35, kanske därför det inte kostade något?
  4. 2
    Härligt att allt såg bra ut =)
    Jag gjorde också cub för en dryg vecka sedan och fick bra siffror. Känns skönt =)
    Jag har precis fyllt 34 och min bm frågade om jag ville göra ett cub-test. Vi talade inte ens om att det var något jag skulle bekosta själv. Fast jag är ju så nära 35, kanske därför det inte kostade något?
Kära besökare.

Det verkar som att du använder en annonsblockerare (Ad blocker). Allt för föräldrar är ett annonsfinansierat community
och har därför valt att inte stödja användningen av annonsblockerare.

Avaktivera annonsblockeraren för att att få korrekt användareupplevelse.

Vänligen Allt för föräldrar