Söker barn i 1-årsåldern för foto
Efterlysningar
  1. Medlem sedan
    Apr 2013
    #1

    Söker barn i 1-årsåldern för foto

    Hejhej! Jag heter Maria, är konstnär och fotograf. Just nu söker jag efter barn till en fotografering i mitten av april. Åldern bör ligga kring runt 1 år. Barnen ska bara se snälla och gulliga ut, sådär som barn är mest!

    Fotograferingen tar runt 1 h (max!)
    Ersättning på 1000 kr utgår

    Hör av er till mig om ni är intresserade.
  2. 1
    Söker barn i 1-årsåldern för foto Hejhej! Jag heter Maria, är konstnär och fotograf. Just nu söker jag efter barn till en fotografering i mitten av april. Åldern bör ligga kring runt 1 år. Barnen ska bara se snälla och gulliga ut, sådär som barn är mest!

    Fotograferingen tar runt 1 h (max!)
    Ersättning på 1000 kr utgår

    Hör av er till mig om ni är intresserade.
  3. Medlem sedan
    Jul 2011
    #2
    Hej!

    Min dotter är 1 år och 4 månader - jättesöt och gillar att fotas. Hör gärna av dig.

    Mvh
    Marie
  4. 2
    Hej!

    Min dotter är 1 år och 4 månader - jättesöt och gillar att fotas. Hör gärna av dig.

    Mvh
    Marie
  5. Medlem sedan
    Apr 2013
    #3
    Hej MarieJean, det låter jättebra. Jag har skickat ett meddelande till dig här!
  6. 3
    Hej MarieJean, det låter jättebra. Jag har skickat ett meddelande till dig här!
  7. Medlem sedan
    Jun 2011
    #4
    Vart håller du till?
    Har en dotter som blir 9 månader den 24 april. Kanske är för ungt? Tycker dock hon blir riiiktigt fin på bild, fotogenisk liten prinsessa
  8. 4
    Vart håller du till?
    Har en dotter som blir 9 månader den 24 april. Kanske är för ungt? Tycker dock hon blir riiiktigt fin på bild, fotogenisk liten prinsessa
  9. Medlem sedan
    Dec 1999
    #5
    finns en liten charmig kille som blir 1 år i maj hör av dej på mailen [email protected]
  10. 5
    finns en liten charmig kille som blir 1 år i maj hör av dej på mailen [email protected]
  11. Medlem sedan
    Sep 2011
    #6
    Jag har en dotter som fyllde 1 år den 4 april. Hör av dig vid intresse.
  12. 6
    Jag har en dotter som fyllde 1 år den 4 april. Hör av dig vid intresse.
  13. Medlem sedan
    Sep 2011
    #7
    Menade att hon fyllde 1 år den 3 april!
  14. 7
    Menade att hon fyllde 1 år den 3 april!
  15. Medlem sedan
    Dec 2011
    #8
    Hej!

    Har en dotter som fyllt ett år för tre veckor sedan. Tänkte höra var fotograferingen ska hålla till?
  16. 8
    Hej!

    Har en dotter som fyllt ett år för tre veckor sedan. Tänkte höra var fotograferingen ska hålla till?
Kära besökare.

Det verkar som att du använder en annonsblockerare (Ad blocker). Allt för föräldrar är ett annonsfinansierat community
och har därför valt att inte stödja användningen av annonsblockerare.

Avaktivera annonsblockeraren för att att få korrekt användareupplevelse.

Vänligen Allt för föräldrar