Pluss igen :)
_1312 Decemberbarn.
  1. Medlem sedan
    Sep 2012
    #1

    Pluss igen :)

    Äntligen fick vi idag ett pluss på stickan eller "Gravid 2-3 veckor"
    Fick missfall 12:e november som pågick till 29:december. För mig som är ottålig tog det lång tid att bli gravid igen men egentligen är det så klart helt normalt
    Juli bebisen blev istället en jul bebis så nu håller vi tummarna på att den lille vill vara kvar.
    Det här blir vår trea vi har en flicka född -03 och en pojke född -05 så det här blir en liten sladdis.
    Tror det ska var dax i mitten av december så en jul bebis var väl att ta i för gå över vill jag ju inte
  2. 1
    Pluss igen :) Äntligen fick vi idag ett pluss på stickan eller "Gravid 2-3 veckor"
    Fick missfall 12:e november som pågick till 29:december. För mig som är ottålig tog det lång tid att bli gravid igen men egentligen är det så klart helt normalt
    Juli bebisen blev istället en jul bebis så nu håller vi tummarna på att den lille vill vara kvar.
    Det här blir vår trea vi har en flicka född -03 och en pojke född -05 så det här blir en liten sladdis.
    Tror det ska var dax i mitten av december så en jul bebis var väl att ta i för gå över vill jag ju inte
  3. Medlem sedan
    Sep 2011
    #2
    Grattis och välkommen!
  4. 2
    Grattis och välkommen!
  5. Medlem sedan
    Jun 2011
    #3
    Välkommen!!
  6. 3
    Välkommen!!
  7. Marymamman
    #4
    STORT grattis!!! Välkommen hit :-). Håller tummarna att allt går vägen den här gången.
  8. 4
    STORT grattis!!! Välkommen hit :-). Håller tummarna att allt går vägen den här gången.
  9. Medlem sedan
    Sep 2012
    #5
    Tack så mycket och Grattis till er andra med
  10. 5
    Tack så mycket och Grattis till er andra med
Kära besökare.

Det verkar som att du använder en annonsblockerare (Ad blocker). Allt för föräldrar är ett annonsfinansierat community
och har därför valt att inte stödja användningen av annonsblockerare.

Avaktivera annonsblockeraren för att att få korrekt användareupplevelse.

Vänligen Allt för föräldrar