blödning....
_1312 Decemberbarn.
  1. Medlem sedan
    Sep 2011
    #1

    blödning....

    Hade en liten blödning idag... är såklart jätte orolig har googlat MASSOR men känner mig inte klokare för det. Känns som att det är 50/50 att det inte är nån fara eller att det är missfall. . Blir uppringd av barnmorskan i morgon så får vi väl se vad dom säger. Vill bara åka in direkt för att få veta usch vad jobbigt... så vi får väl se om jag får stanna kvar här med er eller vad som händer. . Håll tummarna är ni snälla!
    Frida
  2. 1
    blödning.... Hade en liten blödning idag... är såklart jätte orolig har googlat MASSOR men känner mig inte klokare för det. Känns som att det är 50/50 att det inte är nån fara eller att det är missfall. . Blir uppringd av barnmorskan i morgon så får vi väl se vad dom säger. Vill bara åka in direkt för att få veta usch vad jobbigt... så vi får väl se om jag får stanna kvar här med er eller vad som händer. . Håll tummarna är ni snälla!
  3. Medlem sedan
    Jun 2011
    #2
    Hej Frida!
    Jag hade oxå en blödning-mycket!- från v 4+1 till nu v 5+1! Jag var helt säker på att det blev mf.. Det började som gammalt blod (ursäkta alla detaljer) och då trodde jag att det var normalt (enligt allsmäktige Google) för att sen övergå till vanligt rött.. Panik!
    Så, jag har gjort som bm sa och testat med sticka varannan dag i ett par dagar-och gravstrecket blir mycket starkare! (=ärtan är troligtvis kvar)
    Till mig sa de att såhär tidigt (som det är för mig) är det svårt att se ett hjärta som pickar på ultraljud.
    Prova med stickor i 10 dagar och se om färgen blir starkare.
    Styrkekramar!!
  4. 2
    Hej Frida!
    Jag hade oxå en blödning-mycket!- från v 4+1 till nu v 5+1! Jag var helt säker på att det blev mf.. Det började som gammalt blod (ursäkta alla detaljer) och då trodde jag att det var normalt (enligt allsmäktige Google) för att sen övergå till vanligt rött.. Panik!
    Så, jag har gjort som bm sa och testat med sticka varannan dag i ett par dagar-och gravstrecket blir mycket starkare! (=ärtan är troligtvis kvar)
    Till mig sa de att såhär tidigt (som det är för mig) är det svårt att se ett hjärta som pickar på ultraljud.
    Prova med stickor i 10 dagar och se om färgen blir starkare.
    Styrkekramar!!
  5. Medlem sedan
    Sep 2011
    #3
    Tack! Ja vi får väl se vad dem säger i morgon.. För mig va det klarrött blod som kom när jag torkade mig. kom inget mer efter det så får väl vänta och se och göra tester som du sa. Känns skönt att ha den här lilla gruppen att ventilera sig i, speciellt sen vi inte berättat för nån än! Så tack en än gång
    Frida
  6. 3
    Tack! Ja vi får väl se vad dem säger i morgon.. För mig va det klarrött blod som kom när jag torkade mig. kom inget mer efter det så får väl vänta och se och göra tester som du sa. Känns skönt att ha den här lilla gruppen att ventilera sig i, speciellt sen vi inte berättat för nån än! Så tack en än gång
  7. Medlem sedan
    Sep 2012
    #4
    Håller tummarna!!!!
  8. 4
    Håller tummarna!!!!
  9. Medlem sedan
    Sep 2011
    #5
    Tack! Pratade med barnmorskan idag och hon tyckte det lät som en ofarlig blödning, men kunde såklart inte lova någonting! Om tre veckor ska jag göra ett test igen och förhoppningsvis är det fortfarande ett stort +!! Men jag tänker fortsätta tro att jag är gravid tills motsatsen är bevisad! Känner mig fortfarade gravid så
    Frida
  10. 5
    Tack! Pratade med barnmorskan idag och hon tyckte det lät som en ofarlig blödning, men kunde såklart inte lova någonting! Om tre veckor ska jag göra ett test igen och förhoppningsvis är det fortfarande ett stort +!! Men jag tänker fortsätta tro att jag är gravid tills motsatsen är bevisad! Känner mig fortfarade gravid så
  11. Marymamman
    #6
    Vad skönt! Hoppas att dessa tre veckor går fort så att du slipper oroa dig. Det är säkert ingen fara. Håller tummarna att allt går bra!
  12. 6
    Vad skönt! Hoppas att dessa tre veckor går fort så att du slipper oroa dig. Det är säkert ingen fara. Håller tummarna att allt går bra!
  13. Medlem sedan
    Sep 2011
    #7
    Tack!
    Frida
  14. 7
    Tack!
  15. MajaLinn
    #8
    Hoppas det går bra. Jag har haft blödningar under flera av mina graviditeter och det har gått bra. Så länge det bara är blod och inte klumpar är det troligen ingen fara. Håller tummarna för dig.
  16. 8
    Hoppas det går bra. Jag har haft blödningar under flera av mina graviditeter och det har gått bra. Så länge det bara är blod och inte klumpar är det troligen ingen fara. Håller tummarna för dig.
Kära besökare.

Det verkar som att du använder en annonsblockerare (Ad blocker). Allt för föräldrar är ett annonsfinansierat community
och har därför valt att inte stödja användningen av annonsblockerare.

Avaktivera annonsblockeraren för att att få korrekt användareupplevelse.

Vänligen Allt för föräldrar