Tar emot tips
Pappasnack
  1. Anonym
    #1

    Tar emot tips

    Vad är det som avskräcker män från att ha fortsatt kontakt efter någon/några dejter och telefonsamtal? Uppfattar inte mig själv som efterhängsen eller påflugen, betalar för egen fika, men är inte en tuff person.
  2. 1
    Tar emot tips Vad är det som avskräcker män från att ha fortsatt kontakt efter någon/några dejter och telefonsamtal? Uppfattar inte mig själv som efterhängsen eller påflugen, betalar för egen fika, men är inte en tuff person.
  3. Medlem sedan
    May 2004
    #2

    Kan du inte kontakta honom själv då?

    eller har ni bestämmt att han skulle ringa?
    Same shit different day.
    Hänger här dygnet runt, alla dagar på året.

    Är du en utav idioterna....ja då kan du dra åt helvete.
  4. 2
    Kan du inte kontakta honom själv då? eller har ni bestämmt att han skulle ringa?
  5. Medlem sedan
    Aug 1998
    Forumvärd
    #3

    Håller med Småland

    Om det däremot är så att du har hört av dig ett antal gånger men han fortfarande inte tar någon som helst kontakt, ja i så fall låter det väl som om intresset är svalt från hans sida.

    Själv hatar jag att prata i telefon eftersom man tappar så mycket av kommunikationen som sker med kroppsspråket. Telefonen har jag för att framföra meddelanden och besked, inte för att prata.

    Vem som helst kan bli förlåten när de haft fel.
    Det svåra är att bli förlåten för att du har haft rätt!

    Värd hos Allt för Föräldrar
  6. 3
    Håller med Småland Om det däremot är så att du har hört av dig ett antal gånger men han fortfarande inte tar någon som helst kontakt, ja i så fall låter det väl som om intresset är svalt från hans sida.

    Själv hatar jag att prata i telefon eftersom man tappar så mycket av kommunikationen som sker med kroppsspråket. Telefonen har jag för att framföra meddelanden och besked, inte för att prata.
Kära besökare.

Det verkar som att du använder en annonsblockerare (Ad blocker). Allt för föräldrar är ett annonsfinansierat community
och har därför valt att inte stödja användningen av annonsblockerare.

Avaktivera annonsblockeraren för att att få korrekt användareupplevelse.

Vänligen Allt för föräldrar