Hej:-)
_1311 Novemberbarn
  1. Medlem sedan
    Aug 2011
    #1

    Hej:-)

    Vi har försökt få barn i nästan 2 år och har ett missfall bakom oss för nästan exakt ett år sedan. I påskas, en vecka innan vi skulle till Reproduktionscentrum tog jag, efter lite övertalning, ett test även om jag 100% säker på att det omöjligt kunde vara positivt. Tji fik jag. Gravid 3+
    Min man var lika oförstående som jag eftersom vi har gått om varandra helt och hållet den här månaden. Nåja, lyckliga och oroliga har vi varit men idag fick vi se ett hjärta som slog för fullt och vi är någonstans i vecka 7-8.

    Lycka<3

    Stort grattis till alla som har fått plus, extra mycket till Tjej91 och Ingela som jag känner igen från "försök över 12 månader". Kul att vi hamnat i samma ankomstgrupp och jag ser fram emot att följas åt med er!
  2. 1
    Hej:-) Vi har försökt få barn i nästan 2 år och har ett missfall bakom oss för nästan exakt ett år sedan. I påskas, en vecka innan vi skulle till Reproduktionscentrum tog jag, efter lite övertalning, ett test även om jag 100% säker på att det omöjligt kunde vara positivt. Tji fik jag. Gravid 3+
    Min man var lika oförstående som jag eftersom vi har gått om varandra helt och hållet den här månaden. Nåja, lyckliga och oroliga har vi varit men idag fick vi se ett hjärta som slog för fullt och vi är någonstans i vecka 7-8.

    Lycka<3

    Stort grattis till alla som har fått plus, extra mycket till Tjej91 och Ingela som jag känner igen från "försök över 12 månader". Kul att vi hamnat i samma ankomstgrupp och jag ser fram emot att följas åt med er!
  3. Medlem sedan
    Jul 2011
    #2
    Jihhoooo!!!! Hurra!!! Grattis så kul!! Det har du förtjänat, kramar!!

    ~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~ ~~
    Följ gärna våran kamp på http://onskanomettbarn.spotlife.se/

    ~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~ ~~
  4. 2
    Jihhoooo!!!! Hurra!!! Grattis så kul!! Det har du förtjänat, kramar!!
  5. Medlem sedan
    Dec 2011
    #3
    Grattis!!! Vad roligt att du plussat igen! Tror att vi fick lämna samma ankomstgrupp för ett år sen. Är så glad för din skull! Önskar dig all lycka de kommande månaderna <3
  6. 3
    Grattis!!! Vad roligt att du plussat igen! Tror att vi fick lämna samma ankomstgrupp för ett år sen. Är så glad för din skull! Önskar dig all lycka de kommande månaderna <3
  7. Medlem sedan
    Aug 2011
    #4
    Tack, detsamma:-)
  8. 4
    Tack, detsamma:-)
  9. Medlem sedan
    Aug 2011
    #5
    Tack Ylli!
    Ja det stämmer, jag har följt dig lite och jag hoppas hoppas hoppas få se dig i en ankomstgrupp igen snart! Det är verkligen er tur nu efter alla motgångar!!
  10. 5
    Tack Ylli!
    Ja det stämmer, jag har följt dig lite och jag hoppas hoppas hoppas få se dig i en ankomstgrupp igen snart! Det är verkligen er tur nu efter alla motgångar!!
  11. Medlem sedan
    Sep 2009
    #6
    Hej

    Åh vad kul!! Stoort grattis till er!
    Ja det är kul att äntligen ha fått ett plus och kunna skriva i en ankomstgrupp i stället
  12. 6
    Hej

    Åh vad kul!! Stoort grattis till er!
    Ja det är kul att äntligen ha fått ett plus och kunna skriva i en ankomstgrupp i stället
Kära besökare.

Det verkar som att du använder en annonsblockerare (Ad blocker). Allt för föräldrar är ett annonsfinansierat community
och har därför valt att inte stödja användningen av annonsblockerare.

Avaktivera annonsblockeraren för att att få korrekt användareupplevelse.

Vänligen Allt för föräldrar