Plussat idag!
_1312 Decemberbarn.
  1. Medlem sedan
    Jun 2000
    #1

    Plussat idag!

    Plussade idag, supertidigt! BF är nyårsafton, och detta är mitt 4:e barn. Jag bor i England, men kommer från Norrland.

    Hej och grattis till er alla!
  2. 1
    Plussat idag! Plussade idag, supertidigt! BF är nyårsafton, och detta är mitt 4:e barn. Jag bor i England, men kommer från Norrland.

    Hej och grattis till er alla!
  3. Medlem sedan
    Sep 2011
    #2
    Grattis!!!
  4. 2
    Grattis!!!
  5. Medlem sedan
    Jun 2011
    #3
    Grattis! Nyårsafton, ja det kan ju bli spännande... :-)
  6. 3
    Grattis! Nyårsafton, ja det kan ju bli spännande... :-)
  7. Medlem sedan
    Jun 2000
    #4
    Tja, fast inte så värst. Det blir kejsarsnitt (har 3 barn sedan tidigare, och de två sista kom till världen genom kejsarsnitt också), så förmodligen blir det kring jul.

    Tack!
  8. 4
    Tja, fast inte så värst. Det blir kejsarsnitt (har 3 barn sedan tidigare, och de två sista kom till världen genom kejsarsnitt också), så förmodligen blir det kring jul.

    Tack!
  9. Marymamman
    #5
    STORT gratis och välkommen hit :-)
  10. 5
    STORT gratis och välkommen hit :-)
  11. Medlem sedan
    Jun 2011
    #6
    Hur funkar det med kejsarsnitt? Jag läste någonstans att man brukar rekommendera snitt om man fått det innan, vet ni om det stämmer? Jag fick akut snitt förra gången det är därför jag undrar...
  12. 6
    Hur funkar det med kejsarsnitt? Jag läste någonstans att man brukar rekommendera snitt om man fått det innan, vet ni om det stämmer? Jag fick akut snitt förra gången det är därför jag undrar...
  13. Medlem sedan
    Jun 2000
    #7
    Nu bor jag iofs i England, men här får man göra som man vill om man bara gjort ett snitt innan. De brukar uppmuntra en till en s.k. VBAC (vaginal birth after caesarean), men jag tackade nej till det pga traumatisk vaginal förlossning i bagaget. Nu blir det här mitt tredje kejsarsnitt.
  14. 7
    Nu bor jag iofs i England, men här får man göra som man vill om man bara gjort ett snitt innan. De brukar uppmuntra en till en s.k. VBAC (vaginal birth after caesarean), men jag tackade nej till det pga traumatisk vaginal förlossning i bagaget. Nu blir det här mitt tredje kejsarsnitt.
  15. Medlem sedan
    Jun 2000
    #8
    Tack!
  16. 8
    Tack!
  17. Medlem sedan
    Jun 2011
    #9
    Okej, Lilla MJ, tack för ditt svar. Vet du varför de brukar uppmuntra till VBAC? Jaja, jag får forska mer i det för egen del när det blir aktuellt, dett är ju ett tag kvar ;-)
  18. 9
    Okej, Lilla MJ, tack för ditt svar. Vet du varför de brukar uppmuntra till VBAC? Jaja, jag får forska mer i det för egen del när det blir aktuellt, dett är ju ett tag kvar ;-)
  19. Medlem sedan
    Jun 2000
    #10
    För att de har för sig att vaginala förlossningar är typ bättre och säkrare....
  20. 10
    För att de har för sig att vaginala förlossningar är typ bättre och säkrare....
Kära besökare.

Det verkar som att du använder en annonsblockerare (Ad blocker). Allt för föräldrar är ett annonsfinansierat community
och har därför valt att inte stödja användningen av annonsblockerare.

Avaktivera annonsblockeraren för att att få korrekt användareupplevelse.

Vänligen Allt för föräldrar