Lycka!!
_1312 Decemberbarn.
  1. Tredje gången gillt
    #1

    Lycka!!

    Gjorde ett test i början av veckan men då var det så otydligt - även om jag var säker på att jag anade ett +

    Idag gjorde jag om det, och solklart. Det har tagit!!! Tredje graviditeten på nio månader, de två tidigare har slutat i mf, men NU ska det funka. Tredje gången gillt... I dubbel bemärkelse eftersom jag har två pojkar sedan tidigare.

    Så lycklig. Dessvärre är min man bortrest så jag får bubbla sönder ensam i två veckor till utan att kunna förklara min lycka och glädje.

    Bf 26/12, men jag har bestämt mig för att det ska bli den 18e. Det "känns" liksom att det blir då ;-)
  2. 1
    Lycka!! Gjorde ett test i början av veckan men då var det så otydligt - även om jag var säker på att jag anade ett +

    Idag gjorde jag om det, och solklart. Det har tagit!!! Tredje graviditeten på nio månader, de två tidigare har slutat i mf, men NU ska det funka. Tredje gången gillt... I dubbel bemärkelse eftersom jag har två pojkar sedan tidigare.

    Så lycklig. Dessvärre är min man bortrest så jag får bubbla sönder ensam i två veckor till utan att kunna förklara min lycka och glädje.

    Bf 26/12, men jag har bestämt mig för att det ska bli den 18e. Det "känns" liksom att det blir då ;-)
  3. Medlem sedan
    Sep 2012
    #2
    Grattis!
    Klart det kommer att funka nu. Har också haft ett missfall och känner hur dagarna och veckorna segar sig fram. Vill vara i v 12 nu!!!
  4. 2
    Grattis!
    Klart det kommer att funka nu. Har också haft ett missfall och känner hur dagarna och veckorna segar sig fram. Vill vara i v 12 nu!!!
  5. Marymamman
    #3
    STORT grattis och välkommen hit :-)
  6. 3
    STORT grattis och välkommen hit :-)
  7. Medlem sedan
    Jun 2011
    #4
    Grattis!!! :-) Måste vara supersvårt att inte få prata med sin man dock, lider med dig. Håller tummarna att allt kommer att gå bra och hoppas att veckorna går fort tills din man är hemma igen :-)
  8. 4
    Grattis!!! :-) Måste vara supersvårt att inte få prata med sin man dock, lider med dig. Håller tummarna att allt kommer att gå bra och hoppas att veckorna går fort tills din man är hemma igen :-)
  9. Medlem sedan
    Sep 2011
    #5
    Grattis och välkommen!!
  10. 5
    Grattis och välkommen!!
Kära besökare.

Det verkar som att du använder en annonsblockerare (Ad blocker). Allt för föräldrar är ett annonsfinansierat community
och har därför valt att inte stödja användningen av annonsblockerare.

Avaktivera annonsblockeraren för att att få korrekt användareupplevelse.

Vänligen Allt för föräldrar