I morgon blir det VUL på gynakuten:/
_1312 Decemberbarn.
  1. Medlem sedan
    Jun 2011
    #1

    I morgon blir det VUL på gynakuten:/

    Eftersom jag började blöda runt v 4+4 har jag haft lite kontakt med gynakuten. Men givetvis ville de att jag skulle vänta eftersom man inte kan se ordentligt så tidigt. Jag skulle avvakta.. Nu har jag blött i nästan 2 veckor-till och från- men testen har gått från 1-2v, 2-3v och nu 3v+, alltså graviditetshormonerna ökar.
    så, i morgon får jag äntligen åka och kolla vad det kan vara som gör att jag blöder. Herreguud vad jag är nervös!!
    dum som jag är har jag så klart läst allt om ev konstigheter som kan uppstå ( vilket gör graden av nervositet aningen högre..:/)

    hoppas, hoppas, hoppas att allt går bra i morgon och att de hittar en levande liten ärta!
  2. 1
    I morgon blir det VUL på gynakuten:/ Eftersom jag började blöda runt v 4+4 har jag haft lite kontakt med gynakuten. Men givetvis ville de att jag skulle vänta eftersom man inte kan se ordentligt så tidigt. Jag skulle avvakta.. Nu har jag blött i nästan 2 veckor-till och från- men testen har gått från 1-2v, 2-3v och nu 3v+, alltså graviditetshormonerna ökar.
    så, i morgon får jag äntligen åka och kolla vad det kan vara som gör att jag blöder. Herreguud vad jag är nervös!!
    dum som jag är har jag så klart läst allt om ev konstigheter som kan uppstå ( vilket gör graden av nervositet aningen högre..:/)

    hoppas, hoppas, hoppas att allt går bra i morgon och att de hittar en levande liten ärta!
  3. Medlem sedan
    Mar 2008
    #2
    Håller tummarna för att det ser bra ut. Usch, jag vet hur det är med blödningar och oro, har själv varit där tidigare. Har det kommit mycket? Mindre än en vanlig mens eller? Det är ju vanligt med blod tidigt så förhoppningsvis är det ingenting tokigt. Kram!
  4. 2
    Håller tummarna för att det ser bra ut. Usch, jag vet hur det är med blödningar och oro, har själv varit där tidigare. Har det kommit mycket? Mindre än en vanlig mens eller? Det är ju vanligt med blod tidigt så förhoppningsvis är det ingenting tokigt. Kram!
  5. Medlem sedan
    Jun 2011
    #3
    Tack Hemliga byrån!
    Det har varit mindre än en mens men pågick i nästan två veckor vilket kändes helt sjukt. Men min dotter, som nu är 15 mån, blödde jag aldrig. Vad jag förstår kan man göra det utan att det ska vara något farligt, men jag blev ändå en människa som pendlade mellan "det är nog ingen fara" till " det måste vara något fel!"
    Det är underligt när det gäller kontrollförlust av den egna kroppen på något sätt-inget jag gör kan varken stoppa eller rädda.
    Tack för kramen!!
  6. 3
    Tack Hemliga byrån!
    Det har varit mindre än en mens men pågick i nästan två veckor vilket kändes helt sjukt. Men min dotter, som nu är 15 mån, blödde jag aldrig. Vad jag förstår kan man göra det utan att det ska vara något farligt, men jag blev ändå en människa som pendlade mellan "det är nog ingen fara" till " det måste vara något fel!"
    Det är underligt när det gäller kontrollförlust av den egna kroppen på något sätt-inget jag gör kan varken stoppa eller rädda.
    Tack för kramen!!
  7. Medlem sedan
    Apr 2013
    #4
    Håller alla tummar och tår för dig och lilla ärtan, vet allt för väl hur det känns. Kram
  8. 4
    Håller alla tummar och tår för dig och lilla ärtan, vet allt för väl hur det känns. Kram
  9. Medlem sedan
    Mar 2008
    #5
    Förstår helt din oro. Hoppas du får klara besked imorgon!
  10. 5
    Förstår helt din oro. Hoppas du får klara besked imorgon!
  11. Tredje gången gillt
    #6
    Lycka till! Min första grav blödde jag till och från och den bebisen är 15 år nu ;-)
  12. 6
    Lycka till! Min första grav blödde jag till och från och den bebisen är 15 år nu ;-)
  13. Medlem sedan
    Jun 2000
    #7
    Jag blödde av och till under min förra graviditet. Det började i vecka 5 och fortsatte under hela första trimestern. Jag fick ett akutultraljud i v.5+6 där vi fick se ett litet hjärta som slog. Lycka!

    Håller tummarna att det går lika bra för dig. Min son är 14 månader idag.
  14. 7
    Jag blödde av och till under min förra graviditet. Det började i vecka 5 och fortsatte under hela första trimestern. Jag fick ett akutultraljud i v.5+6 där vi fick se ett litet hjärta som slog. Lycka!

    Håller tummarna att det går lika bra för dig. Min son är 14 månader idag.
  15. Medlem sedan
    Apr 2013
    #8
    Tänker på dig och hoppas att det har gått bra!
  16. 8
    Tänker på dig och hoppas att det har gått bra!
  17. Medlem sedan
    Sep 2012
    #9
    Tänker på dig!
    Hoppas allt gick bra idag.
    Kramar
  18. 9
    Tänker på dig!
    Hoppas allt gick bra idag.
    Kramar
  19. Medlem sedan
    Jun 2011
    #10
    Hur har det gått idag tillklara? Håller tummarna för att allt har gått bra :-D
  20. 10
    Hur har det gått idag tillklara? Håller tummarna för att allt har gått bra :-D
  21. Marymamman
    #11
    Håller tummarna hårt att allt har gått bra!
  22. 11
    Håller tummarna hårt att allt har gått bra!
  23. Medlem sedan
    Sep 2011
    #12
    Hoppas det gick bra!!
  24. 12
    Hoppas det gick bra!!
Kära besökare.

Det verkar som att du använder en annonsblockerare (Ad blocker). Allt för föräldrar är ett annonsfinansierat community
och har därför valt att inte stödja användningen av annonsblockerare.

Avaktivera annonsblockeraren för att att få korrekt användareupplevelse.

Vänligen Allt för föräldrar