Tjohoo! Ärtan var där!❤
_1312 Decemberbarn.
  1. Medlem sedan
    Jun 2011
    #1

    Tjohoo! Ärtan var där!❤

    Gud vad nervös jag var när jag åkte till sös. Hjärtat hoppade runt i mig helt hejdlöst.

    Men! De hittade en liten alldeles levande prick och allt såg bra ut!
    De gjorde beräkningen att jag har bf 12:e december utifrån måtten på minimänniskan - på pricken vad jag lekmannaberäknat

    Så nu ska jag skaffa lite mer is i magen och njuta av att faktumet.

    TACK till alla fina människor som skrivit-det har värmt och lugnat så himla mycket ♥

    kramar!
  2. 1
    Tjohoo! Ärtan var där!❤ Gud vad nervös jag var när jag åkte till sös. Hjärtat hoppade runt i mig helt hejdlöst.

    Men! De hittade en liten alldeles levande prick och allt såg bra ut!
    De gjorde beräkningen att jag har bf 12:e december utifrån måtten på minimänniskan - på pricken vad jag lekmannaberäknat

    Så nu ska jag skaffa lite mer is i magen och njuta av att faktumet.

    TACK till alla fina människor som skrivit-det har värmt och lugnat så himla mycket ♥

    kramar!
  3. Medlem sedan
    Apr 2013
    #2
    Ååååh vad roligt! Grattis!
    Har kikat in lite nu och då för att få en uppdatering, är riktigt glad för er skull =)
    Kram
  4. 2
    Ååååh vad roligt! Grattis!
    Har kikat in lite nu och då för att få en uppdatering, är riktigt glad för er skull =)
    Kram
  5. Medlem sedan
    Sep 2011
    #3
    Åh gud så underbart! Ja försök och njut nu när du har sett lilla ärtan♥ så glad för din skull!!
  6. 3
    Åh gud så underbart! Ja försök och njut nu när du har sett lilla ärtan♥ så glad för din skull!!
  7. Medlem sedan
    Dec 2011
    #4
    Va härligt!
    Länge leve Ärtan!
  8. 4
    Va härligt!
    Länge leve Ärtan!
  9. Medlem sedan
    Jun 2000
    #5
    Åååh, vad underbart! Vad glad jag blir för din skull - så skönt att veta att allt är bra med den lilla. kramar!
  10. 5
    Åååh, vad underbart! Vad glad jag blir för din skull - så skönt att veta att allt är bra med den lilla. kramar!
  11. Medlem sedan
    Mar 2008
    #6
    Fantastiskt! Grattis till det fina beskedet. Såg de vad som orsakat blödningen?
  12. 6
    Fantastiskt! Grattis till det fina beskedet. Såg de vad som orsakat blödningen?
  13. Medlem sedan
    Jun 2011
    #7
    Hej Ewa!
    De sa aldrig hur lång ärtan var, men att mina beräkningar stämde. Vad jag förstått växer krabaterna i ryck och sjok-det vill säga; de kan plötsligt komma en växtspurt och det i sin tur kan få vul eller ul mätningar att vara lite missvisande. Därav det vanliga fram och tillbakaflyttandet av bf datum. Och att såhär tidigt är det svårt att mäta helt korrekt. Håll du kvar vid det datum du tror på och se om det stämmer vid ul eller kubtest ( om du gör ett sånt)
    Jag är nu, idag, i v 7+5, tror jag!
    Kram!
  14. 7
    Hej Ewa!
    De sa aldrig hur lång ärtan var, men att mina beräkningar stämde. Vad jag förstått växer krabaterna i ryck och sjok-det vill säga; de kan plötsligt komma en växtspurt och det i sin tur kan få vul eller ul mätningar att vara lite missvisande. Därav det vanliga fram och tillbakaflyttandet av bf datum. Och att såhär tidigt är det svårt att mäta helt korrekt. Håll du kvar vid det datum du tror på och se om det stämmer vid ul eller kubtest ( om du gör ett sånt)
    Jag är nu, idag, i v 7+5, tror jag!
    Kram!
  15. Medlem sedan
    Jun 2011
    #8
    Hemliga byrån! Nej-de sa bara att "sånt är så vanligt". Jag har aldrig haft mens i två veckor😁
  16. 8
    Hemliga byrån! Nej-de sa bara att "sånt är så vanligt". Jag har aldrig haft mens i två veckor😁
  17. Medlem sedan
    Mar 2008
    #9
    Hm, skumt. Huvudsaken är i alla fall att allt såg bra ut
  18. 9
    Hm, skumt. Huvudsaken är i alla fall att allt såg bra ut
  19. Marymamman
    #10
    Å vad härligt!!!! Har inte hunnit kika in här på ett tag - därav sent svar. Men detta var ju fantistiska nyheter.

    Kram på dig!
  20. 10
    Å vad härligt!!!! Har inte hunnit kika in här på ett tag - därav sent svar. Men detta var ju fantistiska nyheter.

    Kram på dig!
  21. Medlem sedan
    Dec 2010
    #11
    Åh vad roligt och skönt!! Grattis till dig och lilla ärtan!! :-D
  22. 11
    Åh vad roligt och skönt!! Grattis till dig och lilla ärtan!! :-D
Kära besökare.

Det verkar som att du använder en annonsblockerare (Ad blocker). Allt för föräldrar är ett annonsfinansierat community
och har därför valt att inte stödja användningen av annonsblockerare.

Avaktivera annonsblockeraren för att att få korrekt användareupplevelse.

Vänligen Allt för föräldrar