Hoppas hoppas...
Januaribarn 2014
  1. Anonym
    #1

    Hoppas hoppas...

    ... att snart få skriva in mig här!
    I helgen så gäller det, då kan jag ta testet!
  2. 1
    Hoppas hoppas... ... att snart få skriva in mig här!
    I helgen så gäller det, då kan jag ta testet!
  3. Medlem sedan
    Aug 2011
    #2
    Jag med! Funderar på att testa på måndag... men vågar inte hoppas för mycket
  4. 2
    Jag med! Funderar på att testa på måndag... men vågar inte hoppas för mycket
  5. Anonym
    #3
    Inte jag heller..
    Känner verkligen att jag nu är redo för ett barn till, ska "bara" allt stämma med.. :/
    Fick ju ett missfall innan sonen, så räknar ju med att så kan bli fallet även denna gången....
  6. 3
    Inte jag heller..
    Känner verkligen att jag nu är redo för ett barn till, ska "bara" allt stämma med.. :/
    Fick ju ett missfall innan sonen, så räknar ju med att så kan bli fallet även denna gången....
  7. Medlem sedan
    Aug 2011
    #4
    För oss har det snart gått ett år sen vi började försöka få till första barnet.. det blev ett plus under sommaren, men i höstas fick jag konstaterat uteblivet missfall när jag skulle varit i v 15... Sedan dess har inget hänt, men likväl hoppas jag varje månad.. Ena dagen tänker jag att NU, nu är det vår tur, nästa dag är jag pessimistisk och undrar varför det plötsligt skulle funka nu när det inte gjort det de senaste månaderna :P
  8. 4
    För oss har det snart gått ett år sen vi började försöka få till första barnet.. det blev ett plus under sommaren, men i höstas fick jag konstaterat uteblivet missfall när jag skulle varit i v 15... Sedan dess har inget hänt, men likväl hoppas jag varje månad.. Ena dagen tänker jag att NU, nu är det vår tur, nästa dag är jag pessimistisk och undrar varför det plötsligt skulle funka nu när det inte gjort det de senaste månaderna :P
  9. Anonym
    #5
    Jag känner igen det där efter mitt missfall innan sonen.
    Men även nu känner jag, hummm, kommer det verkligen att kunna gå så snabbt som att jag plussar i helgen?
    Tänker göra test imorn eller på sön, vilket jag nu vågar. Bättre och veta känner jag, annars går jag vidare till nästa månad.
    Lycka till! Och skriv gärna hur det går! Det kommer jag göra när testet är gjort, + eller inte..
  10. 5
    Jag känner igen det där efter mitt missfall innan sonen.
    Men även nu känner jag, hummm, kommer det verkligen att kunna gå så snabbt som att jag plussar i helgen?
    Tänker göra test imorn eller på sön, vilket jag nu vågar. Bättre och veta känner jag, annars går jag vidare till nästa månad.
    Lycka till! Och skriv gärna hur det går! Det kommer jag göra när testet är gjort, + eller inte..
  11. Medlem sedan
    Aug 2011
    #6
    Blev det nått test?
  12. 6
    Blev det nått test?
  13. Medlem sedan
    Apr 2013
    #7
    sitter här hemma med ett test och väntar på att min man ska komma hem. funderar på att hålla mig kissnödig så det finns ordentligt när jag väl ska kissa...
    jag kanske är lite tidig, men jag orkar inte vänta längre.

    hur går det för er andra som väntar på att skriva in er här?
  14. 7
    sitter här hemma med ett test och väntar på att min man ska komma hem. funderar på att hålla mig kissnödig så det finns ordentligt när jag väl ska kissa...
    jag kanske är lite tidig, men jag orkar inte vänta längre.

    hur går det för er andra som väntar på att skriva in er här?
  15. Anonym
    #8
    Jag sitter med med test hemma, men vågar inte ta det.
    Rädd att bli besviken..
    Funderar och funderar, ska jag våga ta det?
  16. 8
    Jag sitter med med test hemma, men vågar inte ta det.
    Rädd att bli besviken..
    Funderar och funderar, ska jag våga ta det?
  17. Medlem sedan
    Aug 2011
    #9
    Jag tog ett i morse som var negativt Fast jag är oregelbunden, så det kan lika gärna vara en vecka kvar till BIM, och därför för tidigt att testa...
  18. 9
    Jag tog ett i morse som var negativt Fast jag är oregelbunden, så det kan lika gärna vara en vecka kvar till BIM, och därför för tidigt att testa...
  19. Medlem sedan
    Apr 2013
    #10
    tog ett ikväll. negativt . men jag var nog för tidig. har haft mens sen spiralen togs ut. har en känsla i magen hela tiden. och flytnnigarna känns annorlunda. Köpte ett clearblue. vet att det strulade sist vi blev med barn. fanns inga rfsu i stan. kanske ska beställa på nätet och testa igen i slutet på veckan. lite besviken är jag iaf!
  20. 10
    tog ett ikväll. negativt . men jag var nog för tidig. har haft mens sen spiralen togs ut. har en känsla i magen hela tiden. och flytnnigarna känns annorlunda. Köpte ett clearblue. vet att det strulade sist vi blev med barn. fanns inga rfsu i stan. kanske ska beställa på nätet och testa igen i slutet på veckan. lite besviken är jag iaf!
  21. Anonym
    #11
    Samma svar fick jag.. Negativt.. Men brösten är ömma, har lite konstiga flytningar och ida fick jag riktigt ont långt ner i magen, släppte inte på en lång stund... Hoppas hoppas ännu & provar som du i slutet av veckan igen..
  22. 11
    Samma svar fick jag.. Negativt.. Men brösten är ömma, har lite konstiga flytningar och ida fick jag riktigt ont långt ner i magen, släppte inte på en lång stund... Hoppas hoppas ännu & provar som du i slutet av veckan igen..
Kära besökare.

Det verkar som att du använder en annonsblockerare (Ad blocker). Allt för föräldrar är ett annonsfinansierat community
och har därför valt att inte stödja användningen av annonsblockerare.

Avaktivera annonsblockeraren för att att få korrekt användareupplevelse.

Vänligen Allt för föräldrar