Kikar in...
_1312 Decemberbarn.
  1. Marymamman
    #1

    Kikar in...

    det har varit fullt upp så jag har inte hunnit hit på 1-2 veckor.

    Hoppas att alla mår bra. Jag känner mig inte så social heller just nu. Vill just bara låsa in mig och inte prata med någon. Det tar emot att ringa och prata med andra i telefon osv. Fler som upplever detta? Tror att jag kanske blir mer social sen när jag har kommit längre i graviditeten. Det är nog trötthet också. Direkt när jag kommer hem från jobbet så vill jag i princip bara gå och lägga mig.

    Trevlig helg till er alla!
  2. 1
    Kikar in... det har varit fullt upp så jag har inte hunnit hit på 1-2 veckor.

    Hoppas att alla mår bra. Jag känner mig inte så social heller just nu. Vill just bara låsa in mig och inte prata med någon. Det tar emot att ringa och prata med andra i telefon osv. Fler som upplever detta? Tror att jag kanske blir mer social sen när jag har kommit längre i graviditeten. Det är nog trötthet också. Direkt när jag kommer hem från jobbet så vill jag i princip bara gå och lägga mig.

    Trevlig helg till er alla!
  3. Medlem sedan
    Sep 2011
    #2
    Jag känner precis som du! Min stackars sambo får verkligen göra allt här hemma just nu... endå tycker jag mest synd om mig själv som mår som jag gör; )
  4. 2
    Jag känner precis som du! Min stackars sambo får verkligen göra allt här hemma just nu... endå tycker jag mest synd om mig själv som mår som jag gör; )
  5. Medlem sedan
    Dec 2010
    #3
    Nu har det värsta börjat släppa tycker jag, men jag kände precis som ni de senaste veckorna. Trött trött och åter trött. Och lätt illamående. Låt mig va, liksom.
  6. 3
    Nu har det värsta börjat släppa tycker jag, men jag kände precis som ni de senaste veckorna. Trött trött och åter trött. Och lätt illamående. Låt mig va, liksom.
  7. Marymamman
    #4
    Frida878 hur mår du nu?
  8. 4
    Frida878 hur mår du nu?
  9. Marymamman
    #5
    Känner precis som du. Hoppas att det går över snart. Hur mår du nu?
  10. 5
    Känner precis som du. Hoppas att det går över snart. Hur mår du nu?
  11. Medlem sedan
    Sep 2011
    #6
    Det går åt rätt håll! Mår inte konstant illa längre utan det kommer och går tröttheten däremot är fortfarande rätt jobbig.
  12. 6
    Det går åt rätt håll! Mår inte konstant illa längre utan det kommer och går tröttheten däremot är fortfarande rätt jobbig.
  13. Medlem sedan
    May 2013
    #7
    Hej! Väntar första barnet och precis som ni känner jag väldigt trött hela tiden också men samtidigt hungrig hela tiden!! Måste få i mig nötter och snacks och ostbågar! för att dämpa hungern annars mår jag illa. Ska det vara så? Har ingen erfarenhet alls =(
  14. 7
    Hej! Väntar första barnet och precis som ni känner jag väldigt trött hela tiden också men samtidigt hungrig hela tiden!! Måste få i mig nötter och snacks och ostbågar! för att dämpa hungern annars mår jag illa. Ska det vara så? Har ingen erfarenhet alls =(
  15. Medlem sedan
    Dec 2010
    #8
    Det låter rätt normalt tycker jag Carro PM!! ;-)
    Jättevälkommen till gruppen! Spännande med första!
  16. 8
    Det låter rätt normalt tycker jag Carro PM!! ;-)
    Jättevälkommen till gruppen! Spännande med första!
  17. Medlem sedan
    Jul 2002
    #9
    Grattis och välkommen hit :-)
  18. 9
    Grattis och välkommen hit :-)
Kära besökare.

Det verkar som att du använder en annonsblockerare (Ad blocker). Allt för föräldrar är ett annonsfinansierat community
och har därför valt att inte stödja användningen av annonsblockerare.

Avaktivera annonsblockeraren för att att få korrekt användareupplevelse.

Vänligen Allt för föräldrar