Ny i gänget!
_1310 Oktoberbarn
  1. Medlem sedan
    Oct 2012
    #1

    Ny i gänget!

    Hej alla blivande oktobermammor! Hoppar in i gruppen, hoppas det finns plats för en till. Väntar mitt fjärde barn, har sedan tidigare tre döttrar födda 04, 06 och 08. Är precis lika spännande och omtumlande som de andra gångerna att vara gravid och jag längtar så till oktober och bebis!
    Mamma till tre skatter födda 04, 06 och 08 och bf 131010
  2. 1
    Ny i gänget! Hej alla blivande oktobermammor! Hoppar in i gruppen, hoppas det finns plats för en till. Väntar mitt fjärde barn, har sedan tidigare tre döttrar födda 04, 06 och 08. Är precis lika spännande och omtumlande som de andra gångerna att vara gravid och jag längtar så till oktober och bebis!
  3. M m nr 4
    #2
    Hej och välkommen hit! Klart det finns plats för fler här inne =)
    Det har inte varit så väldigt stor aktivitet på den här sidan, men förhoppningsvis ändras det!

    Jag väntar också mitt fjärde, har två barn födda -04 och -06 från ett tidigare förhållande och med min nuvarande man har jag ett barn född -11. Så fjärde för mig, andra för min man.
    Bf har vi 13/10
  4. 2
    Hej och välkommen hit! Klart det finns plats för fler här inne =)
    Det har inte varit så väldigt stor aktivitet på den här sidan, men förhoppningsvis ändras det!

    Jag väntar också mitt fjärde, har två barn födda -04 och -06 från ett tidigare förhållande och med min nuvarande man har jag ett barn född -11. Så fjärde för mig, andra för min man.
    Bf har vi 13/10
  5. Medlem sedan
    Oct 2012
    #3
    Tack! Och så härligt med fler blivande fyrabarnsmammor!
  6. 3
    Tack! Och så härligt med fler blivande fyrabarnsmammor!
Kära besökare.

Det verkar som att du använder en annonsblockerare (Ad blocker). Allt för föräldrar är ett annonsfinansierat community
och har därför valt att inte stödja användningen av annonsblockerare.

Avaktivera annonsblockeraren för att att få korrekt användareupplevelse.

Vänligen Allt för föräldrar