UL igår
_1310 Oktoberbarn
  1. Medlem sedan
    Feb 2001
    #1

    UL igår

    Japp, hade mitt stora UL igår och jag kan säga att jag avr rejält stressad innan. Det här är mitt tredje barn och jag kännar i det stora hela ingenting..så jag var mer än lovligt uppjagad inför ultraljudet. Visste sedan cub att moderkakan låg fram, men det är ändå så abstrakt att vara gravid och inte känna sparkarna. Men, allt var fint Bebis låg så fint där inne och sparkade...mot ryggen Könet gick inte att uttyda till UL-kvinnans stora frustration..men fin var bebis. Så, antar att jag inte är den enda som nojjat när de har moderkakan fram..hoppas på mer återkoppling från bebis längre fram i grav. Är nu i v18+3.
    ~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
    http://petitessozoe.blogspot.com/
    ~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
  2. 1
    UL igår Japp, hade mitt stora UL igår och jag kan säga att jag avr rejält stressad innan. Det här är mitt tredje barn och jag kännar i det stora hela ingenting..så jag var mer än lovligt uppjagad inför ultraljudet. Visste sedan cub att moderkakan låg fram, men det är ändå så abstrakt att vara gravid och inte känna sparkarna. Men, allt var fint Bebis låg så fint där inne och sparkade...mot ryggen Könet gick inte att uttyda till UL-kvinnans stora frustration..men fin var bebis. Så, antar att jag inte är den enda som nojjat när de har moderkakan fram..hoppas på mer återkoppling från bebis längre fram i grav. Är nu i v18+3.
  3. Medlem sedan
    Oct 2012
    #2
    Grattis till ett lyckat ul! Hade moderkakan fram förra graviditeten och tyckte, precis som du, att det var jobbigt att inte känna sparkar.
  4. 2
    Grattis till ett lyckat ul! Hade moderkakan fram förra graviditeten och tyckte, precis som du, att det var jobbigt att inte känna sparkar.
  5. M m nr 4
    #3
    Vad härligt att få se Liten i magen =)
    Förstår att du varit orolig när du inte känt av bebisen så mycket.
    För min del är det dags för ultraljud i nästa vecka. Längtar så!!
  6. 3
    Vad härligt att få se Liten i magen =)
    Förstår att du varit orolig när du inte känt av bebisen så mycket.
    För min del är det dags för ultraljud i nästa vecka. Längtar så!!
Kära besökare.

Det verkar som att du använder en annonsblockerare (Ad blocker). Allt för föräldrar är ett annonsfinansierat community
och har därför valt att inte stödja användningen av annonsblockerare.

Avaktivera annonsblockeraren för att att få korrekt användareupplevelse.

Vänligen Allt för föräldrar