Hoppas på en liten februaribebis!
Februaribarn 2014
  1. Anonym
    #1

    Hoppas på en liten februaribebis!

    Ser att jag är den första som skriver här.. Vill vara anonym då jag ännu inte har plussat men längtar. Fler som ännu inte är gravid men som försöker?
    Har inte försäkt aktift än men spiralen är ute sen två månader tillbaka..
  2. 1
    Hoppas på en liten februaribebis! Ser att jag är den första som skriver här.. Vill vara anonym då jag ännu inte har plussat men längtar. Fler som ännu inte är gravid men som försöker?
    Har inte försäkt aktift än men spiralen är ute sen två månader tillbaka..
  3. Anonym
    #2
    Här har du också en som längtar! Åh vad jag längtar. Om vi plussar den här månaden så kommer beräknad bf vara i månadsskiftet jan/feb. Men, än är det en lång väntan. 25 maj är BIM. Hoppas att du får ditt efterlängtade plus! Hoppas för alla oss som väntar och längtar <3
  4. 2
    Här har du också en som längtar! Åh vad jag längtar. Om vi plussar den här månaden så kommer beräknad bf vara i månadsskiftet jan/feb. Men, än är det en lång väntan. 25 maj är BIM. Hoppas att du får ditt efterlängtade plus! Hoppas för alla oss som väntar och längtar <3
  5. Anonym
    #3
    Japp här är en till som gärna hamnar i den här gruppen! Är inte gravid ännu men vi har börjat försöka att få till en tvåa =)
  6. 3
    Japp här är en till som gärna hamnar i den här gruppen! Är inte gravid ännu men vi har börjat försöka att få till en tvåa =)
  7. Anonym
    #4
    Här är en till som längtar och hoppas på plus! BIM den 22 maj.
    Hoppas på plus till nr 2.
    Har en son på 3 år.
  8. 4
    Här är en till som längtar och hoppas på plus! BIM den 22 maj.
    Hoppas på plus till nr 2.
    Har en son på 3 år.
  9. Anonym
    #5
    Hoppas också på liten i februari, men BIM är en evighet bort nu ännu, 10e juni... Nåja, med tanke på allt som ska göras innan dess lär tiden flyga iväg.
  10. 5
    Hoppas också på liten i februari, men BIM är en evighet bort nu ännu, 10e juni... Nåja, med tanke på allt som ska göras innan dess lär tiden flyga iväg.
  11. Anonym
    #6
    Jag längtar också. Hoppas på ett plus om 2 veckor isåfall blir bf i slutet av februari :-)
  12. 6
    Jag längtar också. Hoppas på ett plus om 2 veckor isåfall blir bf i slutet av februari :-)
Kära besökare.

Det verkar som att du använder en annonsblockerare (Ad blocker). Allt för föräldrar är ett annonsfinansierat community
och har därför valt att inte stödja användningen av annonsblockerare.

Avaktivera annonsblockeraren för att att få korrekt användareupplevelse.

Vänligen Allt för föräldrar