Vilka är ni?
_1312 Decemberbarn.
  1. Tredje gången gillt
    #1

    Vilka är ni?

    En liten enkät för att få veta lite om varandra, där man så klart själv avgör hur mycket man vill avslöja.

    1. Bor?
    2. Familj?
    3. Jobbar?
    4. Vad tror du om ditt barn? (Tex kön, kommer tidigt/sent, mm)
    5. Mår?
    6. Övrig kommentar?
  2. 1
    Vilka är ni? En liten enkät för att få veta lite om varandra, där man så klart själv avgör hur mycket man vill avslöja.

    1. Bor?
    2. Familj?
    3. Jobbar?
    4. Vad tror du om ditt barn? (Tex kön, kommer tidigt/sent, mm)
    5. Mår?
    6. Övrig kommentar?
  3. Tredje gången gillt
    #2
    1. Bor?
    Mellanstor stad i Småland

    2. Familj?
    Sambo med två barn från tidigare. Tonårspojkar *fasa*

    3. Jobbar?
    Administrativt på myndighet

    4. Vad tror du om ditt barn? (Tex kön, kommer tidigt/sent, mm)
    Pojke som föds 18/12 (bf 25/12)

    5. Mår?
    Numera rätt bra. Inget illamående, svullen i kroppen dock, samlat mycket vätska.. Och humöret. Tjena...

    6. Övrig kommentar?
    Vi är "gamla" föräldrar, runt 40 båda två och det känns lite rubbat när man har bekanta som blir mor-/farföräldrar...
  4. 2
    1. Bor?
    Mellanstor stad i Småland

    2. Familj?
    Sambo med två barn från tidigare. Tonårspojkar *fasa*

    3. Jobbar?
    Administrativt på myndighet

    4. Vad tror du om ditt barn? (Tex kön, kommer tidigt/sent, mm)
    Pojke som föds 18/12 (bf 25/12)

    5. Mår?
    Numera rätt bra. Inget illamående, svullen i kroppen dock, samlat mycket vätska.. Och humöret. Tjena...

    6. Övrig kommentar?
    Vi är "gamla" föräldrar, runt 40 båda två och det känns lite rubbat när man har bekanta som blir mor-/farföräldrar...
  5. Medlem sedan
    Mar 2008
    #3
    Ja vad kul med enkät!

    1. Bor?
    Örebro

    2. Familj?
    Sambo och en 4-åring

    3. Jobbar?
    Pluggar till samhällsvetare

    4. Vad tror du om ditt barn? (Tex kön, kommer tidigt/sent, mm)
    Oj, ingen aning. Tänker ställa in mig på att den kommer sent i alla fall för sonen var sen och det var outhärdligt när man hade ställt in sig på BF.

    5. Mår?
    Dåligt. Ska ta en tripp till Apoteket senare och se om jag kan råda bot på illamåendet och den allmänna hängigheten med något därifrån.

    6. Övrig kommentar?
    Vi kommer inte kolla kön. Hur gör ni andra?
  6. 3
    Ja vad kul med enkät!

    1. Bor?
    Örebro

    2. Familj?
    Sambo och en 4-åring

    3. Jobbar?
    Pluggar till samhällsvetare

    4. Vad tror du om ditt barn? (Tex kön, kommer tidigt/sent, mm)
    Oj, ingen aning. Tänker ställa in mig på att den kommer sent i alla fall för sonen var sen och det var outhärdligt när man hade ställt in sig på BF.

    5. Mår?
    Dåligt. Ska ta en tripp till Apoteket senare och se om jag kan råda bot på illamåendet och den allmänna hängigheten med något därifrån.

    6. Övrig kommentar?
    Vi kommer inte kolla kön. Hur gör ni andra?
  7. Marymamman
    #4
    1. Bor?
    I Södertörn - nära havet :-)

    2. Familj?
    Sambo och tre barn (pojke -02, flicka -05 och pojke -10) - mina två äldsta bor hos oss varannan vecka.

    3. Jobbar?
    Lärare för år 7-9

    4. Vad tror du om ditt barn? (Tex kön, kommer tidigt/sent, mm)
    Flicka, född 131202 (bf 131216)

    5. Mår?
    Mycket illa, kommer efter en stund och sen eskalerar det under dagen. Jättejobbigt :-(. Mådde illa med min dotter - så därav min gissning att även detta kan också vara en flicka.

    6. Övrig kommentar?
    Just nu känns det som ett mirakel att orka dessa gravidmånader... måtte det här illamåendet gå över snart. Annars så letar vi ny bil - något måste vi göra när vi blir en till i familjen. Hade tänkt fixa till vår bil - man kan sätta in ett säte till men vi behöver nog en större bil ändå. Lite less på nuvarande bilen också så det är nog läge för ett bilbyte :-)
  8. 4
    1. Bor?
    I Södertörn - nära havet :-)

    2. Familj?
    Sambo och tre barn (pojke -02, flicka -05 och pojke -10) - mina två äldsta bor hos oss varannan vecka.

    3. Jobbar?
    Lärare för år 7-9

    4. Vad tror du om ditt barn? (Tex kön, kommer tidigt/sent, mm)
    Flicka, född 131202 (bf 131216)

    5. Mår?
    Mycket illa, kommer efter en stund och sen eskalerar det under dagen. Jättejobbigt :-(. Mådde illa med min dotter - så därav min gissning att även detta kan också vara en flicka.

    6. Övrig kommentar?
    Just nu känns det som ett mirakel att orka dessa gravidmånader... måtte det här illamåendet gå över snart. Annars så letar vi ny bil - något måste vi göra när vi blir en till i familjen. Hade tänkt fixa till vår bil - man kan sätta in ett säte till men vi behöver nog en större bil ändå. Lite less på nuvarande bilen också så det är nog läge för ett bilbyte :-)
  9. Medlem sedan
    Apr 2013
    #5
    1. Bor?
    Åland men kommer från Dalarna från början =)

    2. Familj?
    Sambo och en 11-årig dotter sen tidigare

    3. Jobbar?
    Som försäljare på en matvarubutik men har vart sjukskriven snart ett år p.g.a en skadad axel men snaaart får jag jobba igen

    4. Vad tror du om ditt barn? (Tex kön, kommer tidigt/sent, mm)
    Jag tror inte så mycket om Myran, är dock ganska övertygad om att den hon/han kommer ett par dagar för sent så gissar på 131224 (Bf 131220)

    5. Mår?
    Ganska illa, dock betydligt mycket bättre efter att ha slutat med vitaminerna! Trött, grinig, håglös fruktansvärt svullen om magen. Ibland är det bra att man är tjock ^_^

    6. Övrig kommentar?
    Håller tummar och tår för att denna graviditet ska gå bra, längtar så tills myran behagar kika fram <3
  10. 5
    1. Bor?
    Åland men kommer från Dalarna från början =)

    2. Familj?
    Sambo och en 11-årig dotter sen tidigare

    3. Jobbar?
    Som försäljare på en matvarubutik men har vart sjukskriven snart ett år p.g.a en skadad axel men snaaart får jag jobba igen

    4. Vad tror du om ditt barn? (Tex kön, kommer tidigt/sent, mm)
    Jag tror inte så mycket om Myran, är dock ganska övertygad om att den hon/han kommer ett par dagar för sent så gissar på 131224 (Bf 131220)

    5. Mår?
    Ganska illa, dock betydligt mycket bättre efter att ha slutat med vitaminerna! Trött, grinig, håglös fruktansvärt svullen om magen. Ibland är det bra att man är tjock ^_^

    6. Övrig kommentar?
    Håller tummar och tår för att denna graviditet ska gå bra, längtar så tills myran behagar kika fram <3
  11. Medlem sedan
    Jun 2011
    #6
    1. Bor?
    Mellanstor stad i Skåne
    2. Familj?
    Sambo och en 1½-åring
    3. Jobbar?
    Japp, men vill inte skriva som vad, vi är inte så många ;-)
    4. Vad tror du om ditt barn? (Tex kön, kommer tidigt/sent, mm)
    Har inte tänkt så mycket på det. Men jag tänker förbereda mig på att gå över tiden, sist gick jag över 1½ vecka och det var dryyygt...
    5. Mår?
    Nu mår jag bättre. Har varit illamående innan men det har gått över. Aptiten är dock sisådär. Sen har jag redan en kanonkula på magen, så igår var jag faktiskt och köpte mig ett par nya mammabyxor. Det funkar inte längre att köra med gummiband ;-) Hur gör ni andra?
    6. Övrig kommentar?
    Vi kommer inte heller kolla könet. Sen tycker jag att det känns lite märkligt att detta inlägget visats 250 ggr men bara 4 har svarat...? Inget som ni andra tänker på? Jag är nog lite nojig när det gäller öppna forum och sånt ;-)
  12. 6
    1. Bor?
    Mellanstor stad i Skåne
    2. Familj?
    Sambo och en 1½-åring
    3. Jobbar?
    Japp, men vill inte skriva som vad, vi är inte så många ;-)
    4. Vad tror du om ditt barn? (Tex kön, kommer tidigt/sent, mm)
    Har inte tänkt så mycket på det. Men jag tänker förbereda mig på att gå över tiden, sist gick jag över 1½ vecka och det var dryyygt...
    5. Mår?
    Nu mår jag bättre. Har varit illamående innan men det har gått över. Aptiten är dock sisådär. Sen har jag redan en kanonkula på magen, så igår var jag faktiskt och köpte mig ett par nya mammabyxor. Det funkar inte längre att köra med gummiband ;-) Hur gör ni andra?
    6. Övrig kommentar?
    Vi kommer inte heller kolla könet. Sen tycker jag att det känns lite märkligt att detta inlägget visats 250 ggr men bara 4 har svarat...? Inget som ni andra tänker på? Jag är nog lite nojig när det gäller öppna forum och sånt ;-)
  13. Medlem sedan
    Sep 2010
    #7
    Å vad roligt med en liten enkät!

    1. Bor?
    Förort till Sthlm

    2. Familj?
    Gift och en 2-årig dotter

    3. Jobbar?
    På bank

    4. Vad tror du om ditt barn?
    Det blir nog en liten tjej till. Hoppas på att gå över tiden så att det blir i januari ist för slutet av december.

    5. Mår?
    TRÖTT och smått illamående hela tiden. Har inte mått såhär dåligt tidigare graviditeter.

    6. Övrig kommentar?
    Hoppas på att få gå hela vägen den här gången. Är oerhört nervös för missfall.
  14. 7
    Å vad roligt med en liten enkät!

    1. Bor?
    Förort till Sthlm

    2. Familj?
    Gift och en 2-årig dotter

    3. Jobbar?
    På bank

    4. Vad tror du om ditt barn?
    Det blir nog en liten tjej till. Hoppas på att gå över tiden så att det blir i januari ist för slutet av december.

    5. Mår?
    TRÖTT och smått illamående hela tiden. Har inte mått såhär dåligt tidigare graviditeter.

    6. Övrig kommentar?
    Hoppas på att få gå hela vägen den här gången. Är oerhört nervös för missfall.
  15. Medlem sedan
    Jun 2000
    #8
    1. Bor? I sydöstra England
    2. Familj? Sambo, två barn från tidigare förhållande (10 och 12 år),s amt en son från detta förhållande som är född 2012/02.
    3. Jobbar? Hemma med barn
    4. Vad tror du om ditt barn? Pojke. Vet att det blir kejsarsnitt pga av 2 tidigare snitt.
    5. Mår? Toppen. Skulle gärna vilja ha lite illamående så det känns att jag är gravid på riktigt!
    6. Övrig kommentar?
  16. 8
    1. Bor? I sydöstra England
    2. Familj? Sambo, två barn från tidigare förhållande (10 och 12 år),s amt en son från detta förhållande som är född 2012/02.
    3. Jobbar? Hemma med barn
    4. Vad tror du om ditt barn? Pojke. Vet att det blir kejsarsnitt pga av 2 tidigare snitt.
    5. Mår? Toppen. Skulle gärna vilja ha lite illamående så det känns att jag är gravid på riktigt!
    6. Övrig kommentar?
  17. Medlem sedan
    Feb 2012
    #9
    1. Bor?
    Norr om sthlm

    2. Familj?
    Sambo och en pojke född 2012/07

    3. Jobbar?
    Nej, arbetslös sedan förra graviditeten, utbildad till elektriker men har inte avslutat lärlingstiden.

    4. Vad tror du om ditt barn? (Tex kön, kommer tidigt/sent, mm)
    Jag hoppas på en liten flicka, inget BF-datum än, väntar på någon typ av UL. Troligen kommer kotten ut sent. Sonen blev 11 dagar sen, men kom som en raket.

    5. Mår?
    Bättre sen jag bytte till en annan vitamintablett, har dock ett lågt järnvärde så jag dras till bananer och avokado. Om det fortsätter så här så blir det en lugn graviditet.

    6. Övrig kommentar?
    I förra graviditeten tänkte jag nästan aldrig på missfall, nu gör jag det nästan dagligen. Vet inte riktigt vart oron kommer från då jag inte haft mf tidigare.
  18. 9
    1. Bor?
    Norr om sthlm

    2. Familj?
    Sambo och en pojke född 2012/07

    3. Jobbar?
    Nej, arbetslös sedan förra graviditeten, utbildad till elektriker men har inte avslutat lärlingstiden.

    4. Vad tror du om ditt barn? (Tex kön, kommer tidigt/sent, mm)
    Jag hoppas på en liten flicka, inget BF-datum än, väntar på någon typ av UL. Troligen kommer kotten ut sent. Sonen blev 11 dagar sen, men kom som en raket.

    5. Mår?
    Bättre sen jag bytte till en annan vitamintablett, har dock ett lågt järnvärde så jag dras till bananer och avokado. Om det fortsätter så här så blir det en lugn graviditet.

    6. Övrig kommentar?
    I förra graviditeten tänkte jag nästan aldrig på missfall, nu gör jag det nästan dagligen. Vet inte riktigt vart oron kommer från då jag inte haft mf tidigare.
  19. Medlem sedan
    Dec 2011
    #10
    1. Bor?
    I ett pytte litet samhälle vid havet.

    2. Familj?
    Gift med tre barn.

    3. Jobbar?
    Hemmafru/mammaledig.

    4. Vad tror du om ditt barn? (Tex kön, kommer tidigt/sent, mm)
    Tror (hoppas) att det blir en pojke som kommer antingen den 25 November eller 5 December, om jag kan hålla mig så länge (BF 4/12)

    5. Mår?
    Fantastiskt! Får lite väl lågt blodtryck ibland och börjar bli lite öm i brösten när dottern ammar. Syns inte att jag är gravid, fått lite finnar men det kan ju bero på något annat.

    6. Övrig kommentar?
    Denna gång hoppas jag på att jag kommer få föda hemma. Vi kommer inte att "annonsera" ut det utan folk får helt enkelt fråga om jag är gravid eller bara fet hihi. Kommer även ta det lugnt med BM besök(!)
  20. 10
    1. Bor?
    I ett pytte litet samhälle vid havet.

    2. Familj?
    Gift med tre barn.

    3. Jobbar?
    Hemmafru/mammaledig.

    4. Vad tror du om ditt barn? (Tex kön, kommer tidigt/sent, mm)
    Tror (hoppas) att det blir en pojke som kommer antingen den 25 November eller 5 December, om jag kan hålla mig så länge (BF 4/12)

    5. Mår?
    Fantastiskt! Får lite väl lågt blodtryck ibland och börjar bli lite öm i brösten när dottern ammar. Syns inte att jag är gravid, fått lite finnar men det kan ju bero på något annat.

    6. Övrig kommentar?
    Denna gång hoppas jag på att jag kommer få föda hemma. Vi kommer inte att "annonsera" ut det utan folk får helt enkelt fråga om jag är gravid eller bara fet hihi. Kommer även ta det lugnt med BM besök(!)
  21. Medlem sedan
    May 2013
    #11
    1. Bor?
    I en liten by utanför Helsingborg

    2. Familj?
    Sambo som har 2barn sedan tidigare

    3. Jobbar?
    På ekonomiavdelning på medelstort företag

    4. Vad tror du om ditt barn? (Tex kön, kommer tidigt/sent,mm)
    Har en känsla av att de blir en pojke som inte kommer vilja komma ut som planerat..

    5. Mår?
    Ständigt illamående, problem med vad jag kan äta, väldigt trött & ett humör som är som en berg & dalbana..

    6. Övrig kommentar?
    Är väldigt orolig då vi fick mf i början av året.. Längtar efter dagen då vi kan berätta för bonusbarnen att de ska få ett små syskon & vi kan börja renovera så liten kan få ett rum..
  22. 11
    1. Bor?
    I en liten by utanför Helsingborg

    2. Familj?
    Sambo som har 2barn sedan tidigare

    3. Jobbar?
    På ekonomiavdelning på medelstort företag

    4. Vad tror du om ditt barn? (Tex kön, kommer tidigt/sent,mm)
    Har en känsla av att de blir en pojke som inte kommer vilja komma ut som planerat..

    5. Mår?
    Ständigt illamående, problem med vad jag kan äta, väldigt trött & ett humör som är som en berg & dalbana..

    6. Övrig kommentar?
    Är väldigt orolig då vi fick mf i början av året.. Längtar efter dagen då vi kan berätta för bonusbarnen att de ska få ett små syskon & vi kan börja renovera så liten kan få ett rum..
  23. Medlem sedan
    May 2013
    #12
    Hejsan allihopa!

    1. Bor?
    Förort norr om Stockholm

    2. Familj?
    Gift

    3. Jobbar?
    På bank i Stockholm

    4. Vad tror du om ditt barn?
    Spelar ingen roll eftersom det är vår första! Hoppas på att gå över tiden så att det blir i januari istället för slutet av december. Kanske 1 januari =)

    5. Mår?
    MKT TRÖTT, illamående och HUNGRIG HELA TIDEN. Småäter och har snacks på bordet i vardagsrummet.

    6. Övrig kommentar?
    Hoppas på att få gå hela vägen, har hört mycket om missfall, är oerhört nervös för det.
  24. 12
    Hejsan allihopa!

    1. Bor?
    Förort norr om Stockholm

    2. Familj?
    Gift

    3. Jobbar?
    På bank i Stockholm

    4. Vad tror du om ditt barn?
    Spelar ingen roll eftersom det är vår första! Hoppas på att gå över tiden så att det blir i januari istället för slutet av december. Kanske 1 januari =)

    5. Mår?
    MKT TRÖTT, illamående och HUNGRIG HELA TIDEN. Småäter och har snacks på bordet i vardagsrummet.

    6. Övrig kommentar?
    Hoppas på att få gå hela vägen, har hört mycket om missfall, är oerhört nervös för det.
  25. Medlem sedan
    Sep 2011
    #13
    1. Bor? Eskilstuna i en bostadsrätt 3 rok
    2. Familj? Sambon Kristoffer
    3. Jobbar? H&M lagret i vanliga fall men har just nu en projektanställning på H&M Logistik som trainer.
    4. Vad tror du om ditt barn? Ingen aning...
    5. Mår? Äntligen mår jag bättre!! Illamåendet har nästan helt gått över och tröttheten är inte alls lika påtaglig!
    6. Övrig kommentar? Vill bara att det ska bli v 18 så man får se att pyret mår bra... #orolig#
  26. 13
    1. Bor? Eskilstuna i en bostadsrätt 3 rok
    2. Familj? Sambon Kristoffer
    3. Jobbar? H&M lagret i vanliga fall men har just nu en projektanställning på H&M Logistik som trainer.
    4. Vad tror du om ditt barn? Ingen aning...
    5. Mår? Äntligen mår jag bättre!! Illamåendet har nästan helt gått över och tröttheten är inte alls lika påtaglig!
    6. Övrig kommentar? Vill bara att det ska bli v 18 så man får se att pyret mår bra... #orolig#
  27. Medlem sedan
    Jun 2011
    #14
    Åh vad kul med en enkät jag är en nyfiken människa.

    1. Vi bor i en trea i Stockholm. Helt orenoverad men med världens bästa utsikt

    2. Jag och P har känt varandra i 10 år, varit tillsammans i 4 och förlovade i 6 månader. Tillsammans har vi Tuva, född jan 2012

    3. Jag har nyss skrivit ( nästan!) färdigt min fil.mag. i pedagogik (dynamisk) och jag arbetar som restaurangchef.

    4. Mitt barn. Hum, jag tror det blir en liten tjej, född strax innan bf och jag hoppas att *bebisen* mår bra.

    5. Jag mår bra! Lite seg och trött men har svårt att skilja småbarnstrött och jäktigt jobbtrött med gravidtrött. Finnar i pannan! Jäklar!

    6. Den här graviditeten oroar jag mig om mycket mer! Kanske för att allt gick så lätt och bra med T. Det känns också skönt att vi har alla bebisgrejer och vet hur lagar och regler fungerar numera. Men det känns läskigt att bli tvåbarnsmamma!
  28. 14
    Åh vad kul med en enkät jag är en nyfiken människa.

    1. Vi bor i en trea i Stockholm. Helt orenoverad men med världens bästa utsikt

    2. Jag och P har känt varandra i 10 år, varit tillsammans i 4 och förlovade i 6 månader. Tillsammans har vi Tuva, född jan 2012

    3. Jag har nyss skrivit ( nästan!) färdigt min fil.mag. i pedagogik (dynamisk) och jag arbetar som restaurangchef.

    4. Mitt barn. Hum, jag tror det blir en liten tjej, född strax innan bf och jag hoppas att *bebisen* mår bra.

    5. Jag mår bra! Lite seg och trött men har svårt att skilja småbarnstrött och jäktigt jobbtrött med gravidtrött. Finnar i pannan! Jäklar!

    6. Den här graviditeten oroar jag mig om mycket mer! Kanske för att allt gick så lätt och bra med T. Det känns också skönt att vi har alla bebisgrejer och vet hur lagar och regler fungerar numera. Men det känns läskigt att bli tvåbarnsmamma!
  29. Medlem sedan
    Aug 2011
    #15
    1. Bor?
    Väst-Skåne
    2. Familj?
    Gifta, inga barn eller djur.
    3. Jobbar?
    modern: Café
    fadern: arbetssökande efter jobbolycka

    4. Vad tror du om ditt barn? (Tex kön, kommer tidigt/sent, mm)
    Blir garanterat en kille som blir cirka 3 dagar sen och kommer vara en pain in the ass under uppväxten om han fortsätter så som han är i magen.

    5. Mår?
    modern: allmänt illamående
    fadern: delvis sympati-illamående

    6. Övrig kommentar?
    Är väldigt sena in i gruppen här men har inte velat gå med innan vi varit säkra på att det blir bra iom vi haft 2 missfall sedan innan och haft mindre blödningar denna gången men nu när vi varit och sett hjärtat slå och barnet röra sig i v12+2 så känner vi oss mer lugna.
    Så nu är vi glada och bokat in oss hos släktingar för att berätta nyheten.
  30. 15
    1. Bor?
    Väst-Skåne
    2. Familj?
    Gifta, inga barn eller djur.
    3. Jobbar?
    modern: Café
    fadern: arbetssökande efter jobbolycka

    4. Vad tror du om ditt barn? (Tex kön, kommer tidigt/sent, mm)
    Blir garanterat en kille som blir cirka 3 dagar sen och kommer vara en pain in the ass under uppväxten om han fortsätter så som han är i magen.

    5. Mår?
    modern: allmänt illamående
    fadern: delvis sympati-illamående

    6. Övrig kommentar?
    Är väldigt sena in i gruppen här men har inte velat gå med innan vi varit säkra på att det blir bra iom vi haft 2 missfall sedan innan och haft mindre blödningar denna gången men nu när vi varit och sett hjärtat slå och barnet röra sig i v12+2 så känner vi oss mer lugna.
    Så nu är vi glada och bokat in oss hos släktingar för att berätta nyheten.
  31. Medlem sedan
    Jun 2011
    #16
    1. Bor?
    Stockholm, söder om söder

    2. Familj?
    Make och en pojke född 2012/02

    3. Jobbar?
    Ja, är managementkonsult.

    4. Vad tror du om ditt barn? (Tex kön, kommer tidigt/sent, mm)
    Jag har bf 22/12, men tror (hoppas) att jag kommer att dra över lika mycket som med ettan = 10 dagar. Det blir isf en 2014-bebis! Tror att det blir en tjej. Mår mycket sämre denna gång.

    5. Mår?
    Supertrött, men hoppas det rättar upp sig med järntabletter. Illamående och kräks från morgon till kväll. :/

    6. Övrig kommentar?
    Lite skumt - tillfället då vi bakade pyret var 5(!) dagar innan äl. Borde inte vara möjligt.
  32. 16
    1. Bor?
    Stockholm, söder om söder

    2. Familj?
    Make och en pojke född 2012/02

    3. Jobbar?
    Ja, är managementkonsult.

    4. Vad tror du om ditt barn? (Tex kön, kommer tidigt/sent, mm)
    Jag har bf 22/12, men tror (hoppas) att jag kommer att dra över lika mycket som med ettan = 10 dagar. Det blir isf en 2014-bebis! Tror att det blir en tjej. Mår mycket sämre denna gång.

    5. Mår?
    Supertrött, men hoppas det rättar upp sig med järntabletter. Illamående och kräks från morgon till kväll. :/

    6. Övrig kommentar?
    Lite skumt - tillfället då vi bakade pyret var 5(!) dagar innan äl. Borde inte vara möjligt.
  33. Medlem sedan
    Apr 2012
    #17
    1. Bor? I storgöteborg

    2. Familj? Förlovad och väntar barn nr 1

    3. Jobbar? Är Tågvärd

    4. Vad tror du om ditt barn? (Tex kön, kommer tidigt/sent, mm) Jag tror det blir en tjej, men det kan man ju egentligen inte ha någon aning om än...

    5. Mår? Är trött och har väldigt ont i brösten, annars ganska bra.

    6. Övrig kommentar? Skulle gärna träffa folk från Gbg på en fika och snacka lite...
  34. 17
    1. Bor? I storgöteborg

    2. Familj? Förlovad och väntar barn nr 1

    3. Jobbar? Är Tågvärd

    4. Vad tror du om ditt barn? (Tex kön, kommer tidigt/sent, mm) Jag tror det blir en tjej, men det kan man ju egentligen inte ha någon aning om än...

    5. Mår? Är trött och har väldigt ont i brösten, annars ganska bra.

    6. Övrig kommentar? Skulle gärna träffa folk från Gbg på en fika och snacka lite...
Kära besökare.

Det verkar som att du använder en annonsblockerare (Ad blocker). Allt för föräldrar är ett annonsfinansierat community
och har därför valt att inte stödja användningen av annonsblockerare.

Avaktivera annonsblockeraren för att att få korrekt användareupplevelse.

Vänligen Allt för föräldrar