Fd M med nr 4
_1310 Oktoberbarn
  1. Medlem sedan
    May 2003
    #1

    Fd M med nr 4

    Har fortsatt skriva anonymt av bara farten under nicket M med nr 4. Men det finns inte så stor anledning att vara anonym längre. Malin heter jag alltså, bor i sthlm och väntar barn nr 4. Har en pojke född 2004 och en flicka född 2006 sedan ett tidigare förhållande. Med min nuvarande man har jag en pojke född 2011 och nu väntar vi vårt andra gemensamma barn.
  2. 1
    Fd M med nr 4 Har fortsatt skriva anonymt av bara farten under nicket M med nr 4. Men det finns inte så stor anledning att vara anonym längre. Malin heter jag alltså, bor i sthlm och väntar barn nr 4. Har en pojke född 2004 och en flicka född 2006 sedan ett tidigare förhållande. Med min nuvarande man har jag en pojke född 2011 och nu väntar vi vårt andra gemensamma barn.
  3. Medlem sedan
    Oct 2012
    #2
    Välkommen ut
  4. 2
    Välkommen ut
  5. Medlem sedan
    May 2003
    #3
    tack =)
  6. 3
    tack =)
  7. Medlem sedan
    Feb 2001
    #4
    Då får du och jag barn ungefär lika tätt Min dotter är född april 2011
    ~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
    http://petitessozoe.blogspot.com/
    ~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
  8. 4
    Då får du och jag barn ungefär lika tätt Min dotter är född april 2011
  9. Medlem sedan
    May 2003
    #5
    Mellan mina två äldsta är det precis 2½ år. Jag tyckte då att det fungerade relativt smidigt. Det blev inte för tätt och inte heller så långt ifrån i ålder.
    Hoppas på att det kommer kännas lika den här gången. Men nu är jag äldre och har en del andra krämpor (ryggbesvär) som gör att livet med två småbarn inte flyter på riktigt likadant som det gjorde när jag var 26 =)
    Roligt ska det i alla fall bli =)
  10. 5
    Mellan mina två äldsta är det precis 2½ år. Jag tyckte då att det fungerade relativt smidigt. Det blev inte för tätt och inte heller så långt ifrån i ålder.
    Hoppas på att det kommer kännas lika den här gången. Men nu är jag äldre och har en del andra krämpor (ryggbesvär) som gör att livet med två småbarn inte flyter på riktigt likadant som det gjorde när jag var 26 =)
    Roligt ska det i alla fall bli =)
Kära besökare.

Det verkar som att du använder en annonsblockerare (Ad blocker). Allt för föräldrar är ett annonsfinansierat community
och har därför valt att inte stödja användningen av annonsblockerare.

Avaktivera annonsblockeraren för att att få korrekt användareupplevelse.

Vänligen Allt för föräldrar