Har precis plussat
Februaribarn 2014
  1. Anonym
    #1

    Har precis plussat

    och tror väl att bebisen kommer i februari.Enligt en graviditetsuträknare på nätet så ska den komma i januari,men av erfarenhet vet jag att det brukar bli framflyttat och jag har alltid gått över tiden.Har 4 barn innan,detta var lite oplanerat men vi är jätteglada.
  2. 1
    Har precis plussat och tror väl att bebisen kommer i februari.Enligt en graviditetsuträknare på nätet så ska den komma i januari,men av erfarenhet vet jag att det brukar bli framflyttat och jag har alltid gått över tiden.Har 4 barn innan,detta var lite oplanerat men vi är jätteglada.
  3. Anonym
    #2
    Grattis! Hoppas också på att plussa den här månaden! vi får väl se om vi hamnar i samma grupp! Väldigt spännande just nu =)
  4. 2
    Grattis! Hoppas också på att plussa den här månaden! vi får väl se om vi hamnar i samma grupp! Väldigt spännande just nu =)
  5. Bebisbus
    #3
    Grattis! Väntar nu tredje barnet och rätt så oplanerat här också Kul och spännande med en femma!
  6. 3
    Grattis! Väntar nu tredje barnet och rätt så oplanerat här också Kul och spännande med en femma!
Kära besökare.

Det verkar som att du använder en annonsblockerare (Ad blocker). Allt för föräldrar är ett annonsfinansierat community
och har därför valt att inte stödja användningen av annonsblockerare.

Avaktivera annonsblockeraren för att att få korrekt användareupplevelse.

Vänligen Allt för föräldrar