Ultraljud i morgon
_1310 Oktoberbarn
  1. Medlem sedan
    May 2003
    #1

    Ultraljud i morgon

    Ååå vad jag är spänd och förväntansfull. Har gjort ett tidigt vul och gjorde kub-ul för några veckor och båda dessa har sett bra ut. Så jag är inte så orolig och nervös. Men förväntansfull! Det är så fantastiskt att få se den lilla där inne och jag längtar enormt till morgondagen! Vi hoppas att liten är sammarbetsvillig så bm kan se vilket kön det är också. Både jag och min man är nyfikna och vill gärna veta. Men jag vill också om det är en pojke kunna förbereda min dotter på det för hon längtar så efter en lillasyster och kommer till en början bli riktigt besviken om det är en lillebror till...
  2. 1
    Ultraljud i morgon Ååå vad jag är spänd och förväntansfull. Har gjort ett tidigt vul och gjorde kub-ul för några veckor och båda dessa har sett bra ut. Så jag är inte så orolig och nervös. Men förväntansfull! Det är så fantastiskt att få se den lilla där inne och jag längtar enormt till morgondagen! Vi hoppas att liten är sammarbetsvillig så bm kan se vilket kön det är också. Både jag och min man är nyfikna och vill gärna veta. Men jag vill också om det är en pojke kunna förbereda min dotter på det för hon längtar så efter en lillasyster och kommer till en början bli riktigt besviken om det är en lillebror till...
  3. Medlem sedan
    Oct 2012
    #2
    Lycka till!
  4. 2
    Lycka till!
Kära besökare.

Det verkar som att du använder en annonsblockerare (Ad blocker). Allt för föräldrar är ett annonsfinansierat community
och har därför valt att inte stödja användningen av annonsblockerare.

Avaktivera annonsblockeraren för att att få korrekt användareupplevelse.

Vänligen Allt för föräldrar