Ny här :)
Januaribarn 2014
  1. Anonym
    #1

    Ny här :)

    Hej allihop och grattis till era +! Jag håller mig anonym tills vi kommit lite längre i grav. och får lite större odds för att det går vägen Tog ett positivt grav.test i onsdags och det är andra barnet. Har en son på snart 11 månader så blir ganska tätt om detta går vägen Min mens har inte varit helt regelbunden sen den kom tillbaka efter barn nummer 1 så vet inte riktigt när BF blir men tror det blir någon gång mellan 10 och 20 januari (troligast närmre 20). Lycka till allihop de här första jobbiga och långsamma veckorna!
  2. 1
    Ny här :) Hej allihop och grattis till era +! Jag håller mig anonym tills vi kommit lite längre i grav. och får lite större odds för att det går vägen Tog ett positivt grav.test i onsdags och det är andra barnet. Har en son på snart 11 månader så blir ganska tätt om detta går vägen Min mens har inte varit helt regelbunden sen den kom tillbaka efter barn nummer 1 så vet inte riktigt när BF blir men tror det blir någon gång mellan 10 och 20 januari (troligast närmre 20). Lycka till allihop de här första jobbiga och långsamma veckorna!
  3. Medlem sedan
    Apr 2008
    #2
    Grattis själv :-)
    Planerat?
    Mår du bra?
    Själv mår jag faktiskt hyggligt just nu med min nr 3
    Välkommen hit, roligt att vi blir fler :-D
  4. 2
    Grattis själv :-)
    Planerat?
    Mår du bra?
    Själv mår jag faktiskt hyggligt just nu med min nr 3
    Välkommen hit, roligt att vi blir fler :-D
  5. Anonym
    #3
    Tack Ja planerat även om vi inte hade bråttom Mår än så länge bra, lite ömma bröst då och då och lite molande då och då annars som vanligt Hade inget illamående alls förra gången så vi får se hur det blir denna gången :P Härligt att du också mår bra än så länge! Lycka till med fortsättningen
  6. 3
    Tack Ja planerat även om vi inte hade bråttom Mår än så länge bra, lite ömma bröst då och då och lite molande då och då annars som vanligt Hade inget illamående alls förra gången så vi får se hur det blir denna gången :P Härligt att du också mår bra än så länge! Lycka till med fortsättningen
  7. Trean 2014
    #4
    Grattis och välkommen!
    Jag har också hyfsat tätt mellan mina två grabbar, 21 månader blev det till slut. Nu väntas trea och till den (förmodligen också en liten grabb , blir det lite längre.
    Lycka till!
  8. 4
    Grattis och välkommen!
    Jag har också hyfsat tätt mellan mina två grabbar, 21 månader blev det till slut. Nu väntas trea och till den (förmodligen också en liten grabb , blir det lite längre.
    Lycka till!
  9. Anonym
    #5
    Tack Lycka till du med!
  10. 5
    Tack Lycka till du med!
Kära besökare.

Det verkar som att du använder en annonsblockerare (Ad blocker). Allt för föräldrar är ett annonsfinansierat community
och har därför valt att inte stödja användningen av annonsblockerare.

Avaktivera annonsblockeraren för att att få korrekt användareupplevelse.

Vänligen Allt för föräldrar