Foglossning i v 8
Januaribarn 2014
  1. Medlem sedan
    May 2013
    #1

    Foglossning i v 8

    Hej hej!
    Har precis fått reda på att jag är gravid. Jag har haft ont i nedre delen av magen ett tag nu, har en del rödaktiga flytningar och har idag fått FOGLOSSNINGAR. Under min förra graviditet fick jag de flesta symptom, men inte foglossningar, så det är väl nu det kommer....
    Funderar bara på om ni har några tips för hur jag ska hantera dem? Jag har legat på mage hela kvällen o det hjälper, men det är värre på jobbet...
    Några tips?
  2. 1
    Foglossning i v 8 Hej hej!
    Har precis fått reda på att jag är gravid. Jag har haft ont i nedre delen av magen ett tag nu, har en del rödaktiga flytningar och har idag fått FOGLOSSNINGAR. Under min förra graviditet fick jag de flesta symptom, men inte foglossningar, så det är väl nu det kommer....
    Funderar bara på om ni har några tips för hur jag ska hantera dem? Jag har legat på mage hela kvällen o det hjälper, men det är värre på jobbet...
    Några tips?
  3. Medlem sedan
    Apr 2008
    #2
    Sitta på yogaboll är bra för mig, men det är ju klart kanske svårt på jobbet....
    Ett gravbälte är suveränt, det hade jag mycket förra graviditeten.
    Annars är det väl bara att inte göra samma sak för länge... Inte sitta för länge, inte stå för länge.....
    Hoppas det inte blir för illa för dig
    O förresten....
    Grattis :-)
  4. 2
    Sitta på yogaboll är bra för mig, men det är ju klart kanske svårt på jobbet....
    Ett gravbälte är suveränt, det hade jag mycket förra graviditeten.
    Annars är det väl bara att inte göra samma sak för länge... Inte sitta för länge, inte stå för länge.....
    Hoppas det inte blir för illa för dig
    O förresten....
    Grattis :-)
  5. Medlem sedan
    May 2013
    #3
    Tack för tipsen. Ska kolla upp dem mer när jag vet om fostret stannat kvar i magen.
  6. 3
    Tack för tipsen. Ska kolla upp dem mer när jag vet om fostret stannat kvar i magen.
  7. 3:an i jan :)
    #4
    Hej!
    Jag är i vecka 6 och har redan fått kraftiga foglossningar, väntar barn nr 3 och hade även detta när jag väntade 2:an. då fick jag tipset att gå till en sjukgymnast och få ett grav.bälte utskrivet. Går runt med det hemma och det hjälper gott
  8. 4
    Hej!
    Jag är i vecka 6 och har redan fått kraftiga foglossningar, väntar barn nr 3 och hade även detta när jag väntade 2:an. då fick jag tipset att gå till en sjukgymnast och få ett grav.bälte utskrivet. Går runt med det hemma och det hjälper gott
Kära besökare.

Det verkar som att du använder en annonsblockerare (Ad blocker). Allt för föräldrar är ett annonsfinansierat community
och har därför valt att inte stödja användningen av annonsblockerare.

Avaktivera annonsblockeraren för att att få korrekt användareupplevelse.

Vänligen Allt för föräldrar