När ska de få veta...?
Januaribarn 2014
  1. Medlem sedan
    Apr 2008
    #1

    När ska de få veta...?

    Sitter o funderar på när de små, syskonen ska få veta...
    tror vi säger det nu faktiskt...
    är av den meningen att om det skulle hända något tråkigt är det bättre att de nära redan vet, för då förstår de oxå varför man skulle bli öessen

    försökte hinta mormor i helgen när vi var där och skulle grilla....
    vill du ha vin till maten?
    nej , jag kör idag ( jag har inget körkort :-/)
    skojar du...?
    jaa
    :-) det gick inte :-)

    vad/ hur gör ni?
    Alexandra 20081211 o Josephine 20100613
    Våra små O-djur - http://smaodjur.blogspot.com/

    FB; Kristina Kicki Karlsen
  2. 1
    När ska de få veta...? Sitter o funderar på när de små, syskonen ska få veta...
    tror vi säger det nu faktiskt...
    är av den meningen att om det skulle hända något tråkigt är det bättre att de nära redan vet, för då förstår de oxå varför man skulle bli öessen

    försökte hinta mormor i helgen när vi var där och skulle grilla....
    vill du ha vin till maten?
    nej , jag kör idag ( jag har inget körkort :-/)
    skojar du...?
    jaa
    :-) det gick inte :-)

    vad/ hur gör ni?
  3. Medlem sedan
    Jun 2010
    #2
    Hahaha, snyggt försök!
    Vi har berättat för storebror att mamma har en bebis i magen för han var med när jag var på MVC å tog testet å sen trodde han mamma hade ont för jag köpte folsyra-tabletter. E 8+0 imorgon å idag berättade jag för mina föräldrar å sambon har berättat för sina nu i veckan som varit.
  4. 2
    Hahaha, snyggt försök!
    Vi har berättat för storebror att mamma har en bebis i magen för han var med när jag var på MVC å tog testet å sen trodde han mamma hade ont för jag köpte folsyra-tabletter. E 8+0 imorgon å idag berättade jag för mina föräldrar å sambon har berättat för sina nu i veckan som varit.
  5. Anonym
    #3
    Haha den var bra den med bilkörningen :P Själv dricker jag aldrig så den hinten kan inte jag köra med tyvärr Vårt barn sedan tidigare är bara knappa 11 månader så han blir det nog att berätta för längs vägen så. Är ju väldigt abstrakt det här med bebis i magen

    Har berättat för en kompis för tycker det är skönt att någon vet men vill inte att alla ska veta såhär tidigt utan det blir nog runt vecka 12/13 som förra gången som vi berättar för våra familjer och sen ytterligare några veckor för släkt och vänner och sen mer officiellt efter stora RUL Det är planen i alla fall :P
  6. 3
    Haha den var bra den med bilkörningen :P Själv dricker jag aldrig så den hinten kan inte jag köra med tyvärr Vårt barn sedan tidigare är bara knappa 11 månader så han blir det nog att berätta för längs vägen så. Är ju väldigt abstrakt det här med bebis i magen

    Har berättat för en kompis för tycker det är skönt att någon vet men vill inte att alla ska veta såhär tidigt utan det blir nog runt vecka 12/13 som förra gången som vi berättar för våra familjer och sen ytterligare några veckor för släkt och vänner och sen mer officiellt efter stora RUL Det är planen i alla fall :P
  7. Trean 2014
    #4
    Har bara berättat för min mamma än, kommer väl att börja berätta för närmaste vännerna allt efter som jag träffar dem (många av dem bor på annan ort). Barnen tror jag kanske vi väntar lite med, tror jag kommer att göra KUB och då kanske vi kan berätta då det är klart.
  8. 4
    Har bara berättat för min mamma än, kommer väl att börja berätta för närmaste vännerna allt efter som jag träffar dem (många av dem bor på annan ort). Barnen tror jag kanske vi väntar lite med, tror jag kommer att göra KUB och då kanske vi kan berätta då det är klart.
  9. 3:an i -jan :)
    #5
    Hej
    Vi har valt att berätta för våra föräldrar än sålänge. Våra barn får vänta lite till, men jag tror stora sonen misstänker (han är 11 år).
  10. 5
    Hej
    Vi har valt att berätta för våra föräldrar än sålänge. Våra barn får vänta lite till, men jag tror stora sonen misstänker (han är 11 år).
Kära besökare.

Det verkar som att du använder en annonsblockerare (Ad blocker). Allt för föräldrar är ett annonsfinansierat community
och har därför valt att inte stödja användningen av annonsblockerare.

Avaktivera annonsblockeraren för att att få korrekt användareupplevelse.

Vänligen Allt för föräldrar