UL
_1312 Decemberbarn.
  1. Medlem sedan
    Jun 2011
    #1

    UL

    Snart är det dags för UL här. Ska bli spännande. Det är vårt andra barn och denna gången ska jag se till så att min sambo inte gör som sist. Vi hade nämnligen sagt till BM att vi inte ville veta könet, men min sambo såg ändå på UL att det var en pojke som vi skulle få...! Vid andra UL satt han bara självsäkert och sa "jo nu är jag 100% säker på att det blir en pojke. Sån glädjedödare ;-) jag som inte ville veta könet innan. Men vi får som sagt se hur det går denna gången. Är det någon annan som också snart ska på UL?
  2. 1
    UL Snart är det dags för UL här. Ska bli spännande. Det är vårt andra barn och denna gången ska jag se till så att min sambo inte gör som sist. Vi hade nämnligen sagt till BM att vi inte ville veta könet, men min sambo såg ändå på UL att det var en pojke som vi skulle få...! Vid andra UL satt han bara självsäkert och sa "jo nu är jag 100% säker på att det blir en pojke. Sån glädjedödare ;-) jag som inte ville veta könet innan. Men vi får som sagt se hur det går denna gången. Är det någon annan som också snart ska på UL?
  3. Medlem sedan
    Mar 2008
    #2
    Vad roligt med UL! Vi har varit på ett tidigt VUL på grund av tidigare komplikationer och nästa gång vi får se den lille blir nog på KUB. Får se när det blir, jag ska till MVC imorgon så jag antar att de bokar in frejasamtal(heter det väl inför KUB) då. Förra gången var vi överens om att kolla könet vilket hjälpte till en hel del för att fatta att det skulle komma ett barn till oss, men den här gången vill vi inte veta. Hoppas din karl kan låta bli att tjuvkolla den här gången
  4. 2
    Vad roligt med UL! Vi har varit på ett tidigt VUL på grund av tidigare komplikationer och nästa gång vi får se den lille blir nog på KUB. Får se när det blir, jag ska till MVC imorgon så jag antar att de bokar in frejasamtal(heter det väl inför KUB) då. Förra gången var vi överens om att kolla könet vilket hjälpte till en hel del för att fatta att det skulle komma ett barn till oss, men den här gången vill vi inte veta. Hoppas din karl kan låta bli att tjuvkolla den här gången
  5. Medlem sedan
    Jun 2011
    #3
    Haha, och som jag gissade förra gången. Min sambo ville inte veta könet, så jag kunde ju inte fråga utan honom. Det hade känts underligt att veta en hel graviditet, och hålla det hemligt för honom. Jag gissade högtidligt fel från pojke till flicka.
    Jag var på vul förra veckan och har nu en liten bild på ärtan på kylen! Armar och ben och huvud, och allt. Det känns overkligt. Nästa onsdag är det kub- test och jag ser fram emot att få gissa som en galning igen!
  6. 3
    Haha, och som jag gissade förra gången. Min sambo ville inte veta könet, så jag kunde ju inte fråga utan honom. Det hade känts underligt att veta en hel graviditet, och hålla det hemligt för honom. Jag gissade högtidligt fel från pojke till flicka.
    Jag var på vul förra veckan och har nu en liten bild på ärtan på kylen! Armar och ben och huvud, och allt. Det känns overkligt. Nästa onsdag är det kub- test och jag ser fram emot att få gissa som en galning igen!
  7. Medlem sedan
    Jul 2002
    #4
    Var idag :-). Det är så mysigt att få se den lill*
  8. 4
    Var idag :-). Det är så mysigt att få se den lill*
Kära besökare.

Det verkar som att du använder en annonsblockerare (Ad blocker). Allt för föräldrar är ett annonsfinansierat community
och har därför valt att inte stödja användningen av annonsblockerare.

Avaktivera annonsblockeraren för att att få korrekt användareupplevelse.

Vänligen Allt för föräldrar