KUB-test 5/6
_1312 Decemberbarn.
  1. Medlem sedan
    Sep 2012
    #1

    KUB-test 5/6

    Den 5:e juni ska jag göra kubtest och är väldigt kluven men har bestämt mig för att göra det. Det är ju bara sannolikheten man får ett hum om. Frågan är om jag stirrar upp mig fullständigt om jag får en sannolikhet på 1/200 som ju räknas som låg. (Märker att jag redan nu går igång )

    Nä, det kommer gå bra och jag ska inte stirra mig blind på siffrorna...


    Kul i alla fall att förhoppningsvis få se den lill*s tickande hjärta.
  2. 1
    KUB-test 5/6 Den 5:e juni ska jag göra kubtest och är väldigt kluven men har bestämt mig för att göra det. Det är ju bara sannolikheten man får ett hum om. Frågan är om jag stirrar upp mig fullständigt om jag får en sannolikhet på 1/200 som ju räknas som låg. (Märker att jag redan nu går igång )

    Nä, det kommer gå bra och jag ska inte stirra mig blind på siffrorna...


    Kul i alla fall att förhoppningsvis få se den lill*s tickande hjärta.
  3. Medlem sedan
    Jun 2011
    #2
    Ja jisses, deltar svårt att Ingegärd igång på allt.. Med vår dotter valde vi att göra testet. Vi fick någon sorts galen summa på 1/ 20000 vilket jag tvivlar vi får nu på onsdag. Min bm sa att inte jämföra med tidigare barn, men det kommer att bli svårt. Jag hoppas att allt bara är bra...
  4. 2
    Ja jisses, deltar svårt att Ingegärd igång på allt.. Med vår dotter valde vi att göra testet. Vi fick någon sorts galen summa på 1/ 20000 vilket jag tvivlar vi får nu på onsdag. Min bm sa att inte jämföra med tidigare barn, men det kommer att bli svårt. Jag hoppas att allt bara är bra...
  5. Medlem sedan
    Jul 2002
    #3
    Spännande och nu är det bara 2 dagar kvar :-)
  6. 3
    Spännande och nu är det bara 2 dagar kvar :-)
  7. Medlem sedan
    Sep 2012
    #4
    Ja, nu är det snart dax!!!
    Ska bli otroligt skönt att förhoppningsvis få se något (lite negativ, jag vet) det känns liksom inte på riktigt förän jag verkligen har sett att det finns någon där. Vad jag ska göra med siffrorna vet jag inte riktigt än men det svaret får jag väl först om en vecka skulle jag tro.
  8. 4
    Ja, nu är det snart dax!!!
    Ska bli otroligt skönt att förhoppningsvis få se något (lite negativ, jag vet) det känns liksom inte på riktigt förän jag verkligen har sett att det finns någon där. Vad jag ska göra med siffrorna vet jag inte riktigt än men det svaret får jag väl först om en vecka skulle jag tro.
Kära besökare.

Det verkar som att du använder en annonsblockerare (Ad blocker). Allt för föräldrar är ett annonsfinansierat community
och har därför valt att inte stödja användningen av annonsblockerare.

Avaktivera annonsblockeraren för att att få korrekt användareupplevelse.

Vänligen Allt för föräldrar