Förbannat!!!
_1312 Decemberbarn.
  1. Medlem sedan
    Apr 2013
    #1

    Förbannat!!!

    Jaha nu ska jag injicera mig själv med blodförtunnande varje dag också. Att jag är fet vet jag redan och att mitt BMI ligger på tok för högt så i förebyggande mot blodproppar ska jag injicera mig. Kunde inte ha vart tabletter?! Att sticka andra har jag inga problem med men jag vill ju inte ens se när dom sticker mig... Blä!

    I övrigt blev gynekologen lite bekymrad över att jag redan nu upplever besvär med smärta och "sammandragningar", särskilt i samband med mycket rörelse så imorgon blir det en extra kontroll med UL. Vågar jag hoppas att det är tarmarna som det är fel på =/
    *Snyft* Jag tycker inte om graviditetshormonerna som gör mig till ett nervöst gråtande vrak!
  2. 1
    Förbannat!!! Jaha nu ska jag injicera mig själv med blodförtunnande varje dag också. Att jag är fet vet jag redan och att mitt BMI ligger på tok för högt så i förebyggande mot blodproppar ska jag injicera mig. Kunde inte ha vart tabletter?! Att sticka andra har jag inga problem med men jag vill ju inte ens se när dom sticker mig... Blä!

    I övrigt blev gynekologen lite bekymrad över att jag redan nu upplever besvär med smärta och "sammandragningar", särskilt i samband med mycket rörelse så imorgon blir det en extra kontroll med UL. Vågar jag hoppas att det är tarmarna som det är fel på =/
    *Snyft* Jag tycker inte om graviditetshormonerna som gör mig till ett nervöst gråtande vrak!
  3. Medlem sedan
    Jun 2011
    #2
    Usch vad tråkigt att du ska behöva injicera dig, KlaraSmulan. Det låter inte alls kul, men samtidigt är det ju bra att de är rädda om dig. Man får försöka tänka så även om det känns jobbigt. Hoppas att det går bra på UL imorgon, håller tummarna för dig :-)
  4. 2
    Usch vad tråkigt att du ska behöva injicera dig, KlaraSmulan. Det låter inte alls kul, men samtidigt är det ju bra att de är rädda om dig. Man får försöka tänka så även om det känns jobbigt. Hoppas att det går bra på UL imorgon, håller tummarna för dig :-)
  5. Medlem sedan
    Apr 2013
    #3
    Tja det är ju mitt eget fel att jag måste injicera, men det hade ju gärna fått vara i tablettform

    Och UL hoppas jag går bra, fast jag måste erkänna att det känns bra att jag blir tagen på allvar och inte bara bortviftad.
    Tack för omtanken
  6. 3
    Tja det är ju mitt eget fel att jag måste injicera, men det hade ju gärna fått vara i tablettform

    Och UL hoppas jag går bra, fast jag måste erkänna att det känns bra att jag blir tagen på allvar och inte bara bortviftad.
    Tack för omtanken
  7. Medlem sedan
    Apr 2013
    #4
    Jaja, injiceringen gick väl si så där. Men det gick i alla fall

    Dock hade gynläkaren fått ett akut fall så jag skulle få återkomma nästa vecka för att boka en tid. Bara att hålla tummarna ett tag till nu då...
  8. 4
    Jaja, injiceringen gick väl si så där. Men det gick i alla fall

    Dock hade gynläkaren fått ett akut fall så jag skulle få återkomma nästa vecka för att boka en tid. Bara att hålla tummarna ett tag till nu då...
Kära besökare.

Det verkar som att du använder en annonsblockerare (Ad blocker). Allt för föräldrar är ett annonsfinansierat community
och har därför valt att inte stödja användningen av annonsblockerare.

Avaktivera annonsblockeraren för att att få korrekt användareupplevelse.

Vänligen Allt för föräldrar