Första besöket hos BM
_1312 Decemberbarn.
  1. Medlem sedan
    Mar 2008
    #1

    Första besöket hos BM

    Idag har jag varit på hälsosamtal(tror jag iaf) och fått träffa min BM. Hon är jättebra, hade henne sist med fast då hann jag bara träffa henne en gång innan missfallet. Idag fick jag svara på en massa frågor, väga mig och kolla blodtryck. Fick en tid redan imorgon för information om KUB-test. Det går undan ändå! Så skönt, det känns som att v 12 snart är här.
    Mycketanonym
  2. 1
    Första besöket hos BM Idag har jag varit på hälsosamtal(tror jag iaf) och fått träffa min BM. Hon är jättebra, hade henne sist med fast då hann jag bara träffa henne en gång innan missfallet. Idag fick jag svara på en massa frågor, väga mig och kolla blodtryck. Fick en tid redan imorgon för information om KUB-test. Det går undan ändå! Så skönt, det känns som att v 12 snart är här.
  3. Medlem sedan
    Apr 2013
    #2
    Vad härligt! Och du har rätt, snart är v. 12 här jag tycker tiden susar iväg nu, spelar ingen roll att läkaren flyttat fram BF 2 dagar för mig för dagarna bara flyger fram och snart kan vi känna våra små "kryp" där inne
  4. 2
    Vad härligt! Och du har rätt, snart är v. 12 här jag tycker tiden susar iväg nu, spelar ingen roll att läkaren flyttat fram BF 2 dagar för mig för dagarna bara flyger fram och snart kan vi känna våra små "kryp" där inne
  5. Medlem sedan
    Jun 2011
    #3
    Hemliga byrån, känns det bra nu efter informationen om KUB? :-) Jag fick ingen speciell information från min BM, hon frågade bara om jag hade några frågor om KUB. Men vi gjorde som sagt KUB förra veckan och det känns jätteskönt att det är gjort. Det var så skönt att få se att det faktiskt fanns en liten där inne som låg och viftade med händerna för fullt :-)
  6. 3
    Hemliga byrån, känns det bra nu efter informationen om KUB? :-) Jag fick ingen speciell information från min BM, hon frågade bara om jag hade några frågor om KUB. Men vi gjorde som sagt KUB förra veckan och det känns jätteskönt att det är gjort. Det var så skönt att få se att det faktiskt fanns en liten där inne som låg och viftade med händerna för fullt :-)
  7. Medlem sedan
    Mar 2008
    #4
    Ja det känns bra. Vi har bokat tid nu så den 19 juni ska vi få kika på bönan igen. Kommer vara i 12+3 då. Informationen var inte direkt revolutionerande, men här måste man gå på dessa samtal innan man får boka tid för KUB, så man vet vad resultatet betyder och vad de tittar på. Härligt att ni fått se er lilla nu, det är ju då man fattar vad som komma skall
  8. 4
    Ja det känns bra. Vi har bokat tid nu så den 19 juni ska vi få kika på bönan igen. Kommer vara i 12+3 då. Informationen var inte direkt revolutionerande, men här måste man gå på dessa samtal innan man får boka tid för KUB, så man vet vad resultatet betyder och vad de tittar på. Härligt att ni fått se er lilla nu, det är ju då man fattar vad som komma skall
  9. Medlem sedan
    Jul 2002
    #5
    Vad roligt! Vi har ingen info innan KUB mer än inskrivningen hos bm. Jag fick träffa min bm förra fredagen - o fick tid till kub redan nu på måndag. Kommer vara i v 12+0. Min sambo kan inte vara med och det känns lite jobbigt.
  10. 5
    Vad roligt! Vi har ingen info innan KUB mer än inskrivningen hos bm. Jag fick träffa min bm förra fredagen - o fick tid till kub redan nu på måndag. Kommer vara i v 12+0. Min sambo kan inte vara med och det känns lite jobbigt.
  11. Medlem sedan
    Jun 2011
    #6
    Hemliga byrån, skönt att allt kändes bra. Ja, det var en härlig känsla att få se det lilla livet :-)
    M@ry, hoppas att allt ser bra ut på kub imorgon :-)
  12. 6
    Hemliga byrån, skönt att allt kändes bra. Ja, det var en härlig känsla att få se det lilla livet :-)
    M@ry, hoppas att allt ser bra ut på kub imorgon :-)
Kära besökare.

Det verkar som att du använder en annonsblockerare (Ad blocker). Allt för föräldrar är ett annonsfinansierat community
och har därför valt att inte stödja användningen av annonsblockerare.

Avaktivera annonsblockeraren för att att få korrekt användareupplevelse.

Vänligen Allt för föräldrar