Smyger in
Januaribarn 2014
  1. Anonym
    #1

    Smyger in

    Hej!
    Enligt graviditets kalendern skall jag vara i v5 beräknad till 25/1-14. Har haft foglossning i snart 3v. Har inte vågat testa en. Men dock köpt hem det. Har barn sedan tidigare och har inte kunnat se något fören jag gått över några dagar. Så försöker vara tålmodig.
    Önskar er alla en skön Fredag
  2. 1
    Smyger in Hej!
    Enligt graviditets kalendern skall jag vara i v5 beräknad till 25/1-14. Har haft foglossning i snart 3v. Har inte vågat testa en. Men dock köpt hem det. Har barn sedan tidigare och har inte kunnat se något fören jag gått över några dagar. Så försöker vara tålmodig.
    Önskar er alla en skön Fredag
  3. Trean 2014
    #2
    Lycka till! Hoppas på ett stort plus inom kort! Hur många barn har du sedan innan?
  4. 2
    Lycka till! Hoppas på ett stort plus inom kort! Hur många barn har du sedan innan?
  5. Anonym
    #3
    Har fått fem barn varav 4 Finns kvar hos oss. De ena behagade titta ut redan i v23 och fixade inte detta.
    Så detta är inte planerat men kommer bli så älskat ändå
    Känner igen symtomen så är ganska säker på min sak. Men tills sticka visar plus finns ju ändå tvivlen
  6. 3
    Har fått fem barn varav 4 Finns kvar hos oss. De ena behagade titta ut redan i v23 och fixade inte detta.
    Så detta är inte planerat men kommer bli så älskat ändå
    Känner igen symtomen så är ganska säker på min sak. Men tills sticka visar plus finns ju ändå tvivlen
  7. Anonym
    #4
    Välkommen hit och hoppas du vågar testa snart och att det blir ett +
  8. 4
    Välkommen hit och hoppas du vågar testa snart och att det blir ett +
  9. Snart 6?
    #5
    Testade i går morse. Och det var neg.
    Räknade efter och har inte gått en vecka över tiden än. Tror ju att det skall räcka för att visa + när man har ont redan i fogarna. Igår hade jag behövt ett bäckenbälte. Gick och tyckte ihop bäckenet med händerna när jag kunde.

    Så får vänta några dagar till innan jag provar igen.
  10. 5
    Testade i går morse. Och det var neg.
    Räknade efter och har inte gått en vecka över tiden än. Tror ju att det skall räcka för att visa + när man har ont redan i fogarna. Igår hade jag behövt ett bäckenbälte. Gick och tyckte ihop bäckenet med händerna när jag kunde.

    Så får vänta några dagar till innan jag provar igen.
Kära besökare.

Det verkar som att du använder en annonsblockerare (Ad blocker). Allt för föräldrar är ett annonsfinansierat community
och har därför valt att inte stödja användningen av annonsblockerare.

Avaktivera annonsblockeraren för att att få korrekt användareupplevelse.

Vänligen Allt för föräldrar