Har gjort bort mig rejält !!!
Pappasnack
  1. Anonym
    #1

    Har gjort bort mig rejält !!!

    En snabb förkortning av det jag vill säga !




    År 2008 separation med barnens pappa




    År 2009 träffar en kille som flyttar in med sin dotter och efter ca fyra intensiva månader med dem här hemma så får jag brytet och kastar ut dem då han inte var frisk !!!




    År 2010 träffar en kille som barnen endast träffar en enda gång och vid ett kort tillfälle.
    Han lämnar mig efter tre månader.




    Efter sju månader träffar jag en kille som jag förlovar mig med efter två månader. Det tog tid innan barnen accepterade honom. Men tillslut gjorde de det. Han bodde 17 mil från mig.
    Jag lämnade denna kille efter två år då jag inte kände någon saknad av honom när vi inte sågs.
    Precis någon månad efter det så började jag umgås flitigt med en tidigare vän.
    Barnen fick sina aningar och jag berättade sen att jag hade känslor för honom och han för mig.




    Vi kämpar fortfarande med att mina barn som är 14 och 10 år ska acceptera honom.
    Dottern på 14 är jättesvår ....hon saknar min förra kille osv och talar om hur bra han var och hur dålig min nya är.




    Jag vet inte hur jag ska göra för att de ska gilla honom?
    han försöker med allt !!!




    Han vill flytta i hop till hösten.... men jag tycker det är för tidigt !!!!




    Hans barn är 10 och 7 och har köpt hela grejen...så det är nog svårt för honom att förstå mig!
  2. 1
    Har gjort bort mig rejält !!! En snabb förkortning av det jag vill säga !




    År 2008 separation med barnens pappa




    År 2009 träffar en kille som flyttar in med sin dotter och efter ca fyra intensiva månader med dem här hemma så får jag brytet och kastar ut dem då han inte var frisk !!!




    År 2010 träffar en kille som barnen endast träffar en enda gång och vid ett kort tillfälle.
    Han lämnar mig efter tre månader.




    Efter sju månader träffar jag en kille som jag förlovar mig med efter två månader. Det tog tid innan barnen accepterade honom. Men tillslut gjorde de det. Han bodde 17 mil från mig.
    Jag lämnade denna kille efter två år då jag inte kände någon saknad av honom när vi inte sågs.
    Precis någon månad efter det så började jag umgås flitigt med en tidigare vän.
    Barnen fick sina aningar och jag berättade sen att jag hade känslor för honom och han för mig.




    Vi kämpar fortfarande med att mina barn som är 14 och 10 år ska acceptera honom.
    Dottern på 14 är jättesvår ....hon saknar min förra kille osv och talar om hur bra han var och hur dålig min nya är.




    Jag vet inte hur jag ska göra för att de ska gilla honom?
    han försöker med allt !!!




    Han vill flytta i hop till hösten.... men jag tycker det är för tidigt !!!!




    Hans barn är 10 och 7 och har köpt hela grejen...så det är nog svårt för honom att förstå mig!
  3. Medlem sedan
    Aug 1998
    Forumvärd
    #2

    Det är väl inte konstigt?

    Dina barn är väl rätt luttrade vid det här laget. Det låter som om du har svårt att stå ut med att leva som ensam vuxen? Jag är inte säker på vad frågan är. Var det hur du skall få barnen att tro att det kommer att gå bättre den här gången? Det har jag tyvärr inget svar på.

    Vem som helst kan bli förlåten när de haft fel.
    Det svåra är att bli förlåten för att du har haft rätt!

    Värd hos Allt för Föräldrar
  4. 2
    Det är väl inte konstigt? Dina barn är väl rätt luttrade vid det här laget. Det låter som om du har svårt att stå ut med att leva som ensam vuxen? Jag är inte säker på vad frågan är. Var det hur du skall få barnen att tro att det kommer att gå bättre den här gången? Det har jag tyvärr inget svar på.
  5. Medlem sedan
    Jan 2011
    #3
    Du byter partner snabbare än året går om jag förstår ditt inlägg rätt. Hänger dina barn med i svängarna? Barnen kanske har tröttnat och vill ha en och samma bonuspappa. Men vet iofs inte vad du frågar efter men som C säger har du testat att stå på egna ben ett tag, mer än ett år då alltså.

    Finn din egen familj alltså du och barnen innan du introducerar en ny bonuspappa.
  6. 3
    Du byter partner snabbare än året går om jag förstår ditt inlägg rätt. Hänger dina barn med i svängarna? Barnen kanske har tröttnat och vill ha en och samma bonuspappa. Men vet iofs inte vad du frågar efter men som C säger har du testat att stå på egna ben ett tag, mer än ett år då alltså.

    Finn din egen familj alltså du och barnen innan du introducerar en ny bonuspappa.
Kära besökare.

Det verkar som att du använder en annonsblockerare (Ad blocker). Allt för föräldrar är ett annonsfinansierat community
och har därför valt att inte stödja användningen av annonsblockerare.

Avaktivera annonsblockeraren för att att få korrekt användareupplevelse.

Vänligen Allt för föräldrar