På bättringsvägen?
_1312 Decemberbarn.
  1. Medlem sedan
    Mar 2008
    #1

    På bättringsvägen?

    Jag har ju mått kasst i några veckor nu men både igår och idag har jag nästan känt mig som vanligt. Går in i v 10 imorgon och det känns lite tidigt för illamåendet att avta. Någon annan med samma? Annars: när började ni må bättre?
    Mycketanonym
  2. 1
    På bättringsvägen? Jag har ju mått kasst i några veckor nu men både igår och idag har jag nästan känt mig som vanligt. Går in i v 10 imorgon och det känns lite tidigt för illamåendet att avta. Någon annan med samma? Annars: när började ni må bättre?
  3. Medlem sedan
    Jul 2002
    #2
    Det började gå över för mig mer och mer då. Har fortfarande bakslag med illamåendet lite då och då men det är bättre. Är fortfarande ganska matt och blir ofta slut o svettig av att göra ingenting. Men det känns bättre. Nu är jag i v 11+0 idag.
  4. 2
    Det började gå över för mig mer och mer då. Har fortfarande bakslag med illamåendet lite då och då men det är bättre. Är fortfarande ganska matt och blir ofta slut o svettig av att göra ingenting. Men det känns bättre. Nu är jag i v 11+0 idag.
  5. Medlem sedan
    Jun 2011
    #3
    Jag började må bättre för några veckor sedan så mitt illamående har nästan försvunnit helt. Är lite osäker på vilken vecka jag är, tror det är vecka 13. Men trött, det är jag fortfarande... Sen om det beror på graviditeten eller på att man är småbarnsförälder ska jag låta vara osagt ;-)
  6. 3
    Jag började må bättre för några veckor sedan så mitt illamående har nästan försvunnit helt. Är lite osäker på vilken vecka jag är, tror det är vecka 13. Men trött, det är jag fortfarande... Sen om det beror på graviditeten eller på att man är småbarnsförälder ska jag låta vara osagt ;-)
Kära besökare.

Det verkar som att du använder en annonsblockerare (Ad blocker). Allt för föräldrar är ett annonsfinansierat community
och har därför valt att inte stödja användningen av annonsblockerare.

Avaktivera annonsblockeraren för att att få korrekt användareupplevelse.

Vänligen Allt för föräldrar