Barnmorska?
_1312 Decemberbarn.
  1. Tredje gången gillt
    #1

    Barnmorska?

    Har ni alla varit hos barnmorskan än? Av olika anledningar har vi ännu inte varit där alls, men i morgon blir det första hälsosamtal och då även diskussion om KUB mm..
    sen bli det "riktig" inskrivning den 10/6 vilket känns sent (v 13).
  2. 1
    Barnmorska? Har ni alla varit hos barnmorskan än? Av olika anledningar har vi ännu inte varit där alls, men i morgon blir det första hälsosamtal och då även diskussion om KUB mm..
    sen bli det "riktig" inskrivning den 10/6 vilket känns sent (v 13).
  3. Medlem sedan
    Jun 2011
    #2
    Ja, vi var på inskrivningssamtal när jag var i vecka 6 (!) Så det känns som det var länge sen. Har ni fått tid till KUB än? Hoppas att allting går bra hos BM morgon :-)
  4. 2
    Ja, vi var på inskrivningssamtal när jag var i vecka 6 (!) Så det känns som det var länge sen. Har ni fått tid till KUB än? Hoppas att allting går bra hos BM morgon :-)
  5. Medlem sedan
    Mar 2008
    #3
    Japp, i förra veckan var vi där första gången. Ska dit igen den 7e och ta blodprov inför KUB och ha inskrivningen då. Då är jag i v 11.
  6. 3
    Japp, i förra veckan var vi där första gången. Ska dit igen den 7e och ta blodprov inför KUB och ha inskrivningen då. Då är jag i v 11.
  7. Medlem sedan
    Dec 2011
    #4
    Har inte varit där en, ska dit nästa vecka och kommer ha gått in i v 16 då. Vi ska inte göra några tester och det andra vet vi sen innan så ingen idé att gå dit tidigare, händer det något kan dom ändå inget göra
  8. 4
    Har inte varit där en, ska dit nästa vecka och kommer ha gått in i v 16 då. Vi ska inte göra några tester och det andra vet vi sen innan så ingen idé att gå dit tidigare, händer det något kan dom ändå inget göra
  9. Medlem sedan
    Jul 2002
    #5
    Jag var i v.11 till bm. Jag skulle ha kommit dit tidigare men vi var tvungen att boka om flera gånger. Tycker som du att det blev sent.
  10. 5
    Jag var i v.11 till bm. Jag skulle ha kommit dit tidigare men vi var tvungen att boka om flera gånger. Tycker som du att det blev sent.
Kära besökare.

Det verkar som att du använder en annonsblockerare (Ad blocker). Allt för föräldrar är ett annonsfinansierat community
och har därför valt att inte stödja användningen av annonsblockerare.

Avaktivera annonsblockeraren för att att få korrekt användareupplevelse.

Vänligen Allt för föräldrar